Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gilan traveller 30w xenon

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gilan traveller 30w xenon

Best DF

ik heb een gilan traveller overgenomen van iemand waarvan ik deze graag om wil laten bouwen naar LED.
    ik wil ook de batterypack eventueel laten vervangen.
    ik ben verder niet technisch ingesteld. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en welke lampen en batterijen hierbij het beste passen?

mijn dank is groot!

Comment

Comment

Comment

Dat heb ik gedaan. Ik heb 2 houders van 6aa batterijen in serie erin gezet en toen een 7 led gekocht in australie 2 reed contacten in de kop gezet en een delrin ring met magneetjes aan de buitenkant van de kop gemaakt om de stroom in te schakelen en te kunnen dimmen. Zonder dimbare stand maar 1 reed contact.
          bij de led leverancier ook warmte geleidende pasta gekoct voor de koeling van de led naar de kop toe.
          het was wel wat worstelen om de oude accupack eruit te halen. Maar dan heb je een mooie behuizing voor je accu. Gebruikt zijn gewone oplaadbare aa accu'svan conrad van 2900 mah. Een oplader erbij voor 4 aa en klaar. Had een brandduur van ongeveer 5 uur op vol vermogen. Led was 5600 kelvin om gelijk te zijn met mijn toenmalige flitsers.

gr Frank.
          gr. Frank

Comment

Heb je miss een link naar die 7led lampje die je hebt gekocht? Om een idee ervan te krijgen. Heb je ook een led driver moeten kopen voor de ombouw?

Comment

Heb je miss een link naar die 7led lampje die je hebt gekocht? Om een idee ervan te krijgen. Heb je ook een led driver moeten kopen voor de ombouw?

Comment

Working...
              X