eigen duikfles maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

eigen duikfles maken

Hallo,
    ik wil dit jaar tot 15m diep duiken met zelfgemaakte spullen en ik heb eigenlijk geen idee hoe ik moet beginnen of waar ik aan moet denken. Wel heb ik al 1 vraag: kun je duiken met gewone lucht die je nu inademt?
    Alvast bedankt!

R.i.p.

Comment

Heb je wel een duik cursus in nl gehad? idd voor snel RIP maar ieder zijn keus?

Gr Fai

Comment

Misschien even het IP adres vergelijken met het IP adres van dat meisje met de hoektanden?

Comment

Hij is weer terug, MAD PAT . Hg Jan
          Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Probeer eens met een tuinslang waar je aan de bovenzijde een grote opgeblazen ballon maakt. Dan proberen hoe diep en hoe lang je kan..., succes !
            | 3* instr. VIST | PADI msdt | Scubaqua houdt de vaart er in |

Comment

Dit is een actie NEP. kan je toch niet serieus nemen op een duiksite. Iemand die zijn profiel niet invult neem ik bij voorbaat niet serieus. Hg Jan
              Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Ik zou beginnen met een goede levensverzekering ik kan op de mobiel geen ip check doen helaas.
                Duukze, Aike
                GDFD-9 23 - 25 juni 2017 meer info ---> http://www.duukn.nl/gdfd
                http://www.duukn.nl

Comment

Originally posted by duiksels View Post
                  Hallo,
                  ik wil dit jaar tot 15m diep duiken met zelfgemaakte spullen en ik heb eigenlijk geen idee hoe ik moet beginnen of waar ik aan moet denken. Wel heb ik al 1 vraag: kun je duiken met gewone lucht die je nu inademt?
                  Alvast bedankt!
                  Dat kan zeker, wat je nodig hebt is een grote emmer en een loodgordel, je zet de emmer omgekeerd op je hoofd en het lood zorgt ervoor dat je zinkt.

Niet de emmer loslaten want dat ademt niet zo prettig en je gaat ineens heel hard zinken
                  Zorg verder dat je de loodgordel af kan gooien zodat je ook weer boven komt

Verder niet te lang onder blijven want dan raakt de zuurstof op terwijl de CO2 concentratie toeneemt, beiden zijn niet goed....

Begin in het zwembad en hou ons op de hoogte van wat je zoal ontdekt terwijl je steeds een stukje dieper gaat

Veel succes!
                  Frogkick.nl - De Online Gids voor DIR Duiken

Comment

Originally posted by Eaglez_mr2 View Post
                    Ik zou beginnen met een goede levensverzekering ik kan op de mobiel geen ip check doen helaas.
                    Al gedaan. Tevens de emailadressen gecontroleerd. Die van de hoektanden heeft inmiddels een BAN.
                    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Hahaha, geweldig
                      Geen idee wie d'r achter zit maar het tovert een glimlach op mijn gezicht Die van de hoektanden was raar maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zo denken zoals hier omschreven.

Comment

Originally posted by Anton View Post

Dat kan zeker, wat je nodig hebt is een grote emmer en een loodgordel, je zet de emmer omgekeerd op je hoofd en het lood zorgt ervoor dat je zinkt.

Niet de emmer loslaten want dat ademt niet zo prettig en je gaat ineens heel hard zinken
                        Zorg verder dat je de loodgordel af kan gooien zodat je ook weer boven komt

Verder niet te lang onder blijven want dan raakt de zuurstof op terwijl de CO2 concentratie toeneemt, beiden zijn niet goed....

Begin in het zwembad en hou ons op de hoogte van wat je zoal ontdekt terwijl je steeds een stukje dieper gaat

Veel succes!
                        Dit klinkt als een waterdicht plan

Comment

Ik zou in die emmer ook nog een brandend kaarsje meenemen dan heb je in elk geval ook wat licht onderwater, anders is het zo donker.
                          Groetjes en duik ze,
                          JosB

Comment

Originally posted by duiksels View Post
                            Hallo,
                            Alvast bedankt!
                            Om te beginnen kun je hier een gereedschapsset aanschaffen. Kun je na die duikfles ook meteen een doodskist in elkaar timmeren. :-)

Comment

Originally posted by JosB View Post
                              Ik zou in die emmer ook nog een brandend kaarsje meenemen dan heb je in elk geval ook wat licht onderwater, anders is het zo donker.
                              En als het kaarsje uitgaat snel naar boven....
                              Always remember, the more idiot-proof you make something, they'll just keep coming up with better idiots!

Comment

Working...
                              X