Announcement

Collapse
No announcement yet.

Droogpakrits, metaal of kunststof.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Germie View Post
    Ik had na 5.5 jaar mijn natpak weer eens nodig. Dus ik haal hem netjes van de hanger in de kast. Rits gebarsten op diverse plaatsen. En wat zit er in? Juist, een Tizip. Dus echte rotzooi, sorry, kan er niets meer van maken.
    Tizip in een natpak???
    Always remember, the more idiot-proof you make something, they'll just keep coming up with better idiots!

Comment

We zitten nu gok ik zo'n 100 duiken en 2 jaar in een Santi Emotion en een Santi Ladies first met beiden een Tizip rits. Gros van de duiken is in zoet water en we maken OW duiken, geen duiken waarbij we door gaten kruipen. We kunnen na praktisch al onze duiken ook het pak snel ophangen en goed laten drogen. Zoals Marcelv1 aangeeft maar heel af en toe eens een druppeltje smeer middel op het einde van de rits. We gaan meemaken hoe lang het zo blijft.

Comment

Originally posted by @rno View Post

Tizip in een natpak???
        Ja, in mijn Cressi pak, welliswaar een andere dan in de droogpakken, maar wel degelijk van het merk Tizip. En deze brokkelde gewoon overal en nergens af. http://www.tizip.com/produkt.php?lang=de&pos=1
        Dus ook niet zo goed als een good old stalen rits.
        Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Working...
        X