shorthose telcine v2 ice komt niet mooi uit.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

shorthose telcine v2 ice komt niet mooi uit.

Goede dag,

Ik had een kort vraagje, ik ben relatief nieuw met twinset duiken en heb een tijdje terug tecline v2 ice adem automaten gekocht die me heel goed bevallen. Echter kom ik met de SPG en shorthose eigelijk niet mooi uit, met de shorthose krijg ik een trekkend gevoel als ik hem gebruik om te testen. dus tot nu toe heb ik de 1e trap iets gedraaid om hem mooi te krijgen maar dan komt de SPG eigelijk niet mooi terecht.

Ik dacht mischien doe ik iets heel dom en hebben jullie op het form de oplossing of surgesties hiervoor mischien dat het iets heel dom is hoor zoals een te hoge / te lagen tank.

Wat zou je denken van een langere midden druk slang?

Comment

Originally posted by mcgoos View Post
      Wat zou je denken van een langere midden druk slang?
      ja zat ik ook aan te denken, maar vind het raar dat de bijgeleverde te kort zou zijn. Dus dacht eigelijk dat ik waarschijnlijk iets dom doe ipv dat de slang te kort is.

Comment

Bij de routing (loop van de slangen) op een dubbelset (een twinset is een setje dameskleding), komen de slangen vaak net even anders uit dan bij een enkelset. logisch.
        De longhose is eigenlijk je octopus, want die doneer je aan het slachtoffer en de feitelijke hoofdautomaat (die hangt aan een bungeecord om je nek) ga je zelf gebruiken.
        Neem je complete set mee naar je duikwinkel en bepaal ter plaatse wat voor jou de prettige lengte is
        Kijk dan ook welke de handigste middendruk aansluiting op je eerste trap (waar je ook de manometer aanhangt) is.
        Laat je niet verleiden om haakse hulpstukjes te kopen.
        Succes

Comment

dankje voor het antwoord, ben niet helemaal onbekend hoor ermee met de dubbelset en hoe het werkt, maar de routing is nieuw.

In ieder geval enorm bedankt voor het andwoord. en met twinset en dubbelset weer wat geleerd.

Comment

Working...
          X