Nieuw model handzame (duik) Metaaldetector

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nieuw model handzame (duik) Metaaldetector

Zoals velen van jullie weten zoek ik al jaren met een Metaaldetector in het water. Heb daarover vele reacties gehad in de loop der jaren, en ook vele duikers die er graag één wilden kopen. Maar een goede Metaaldetector voor het duiken is nu één maal erg prijzig. Nu is er een nieuw model op de markt gekomen die goed waar voor zijn prijs bied. Dus voor de duikers of snorkelaars die het graag eens willen proberen zonder gelijk een klap geld uit te geven...….Zoek eens op Makro puls Dive 2 in 1 set. Kost hier in NL € 200- en dan heb je een schotel en een staafdetector waterdicht. Uitwisselbaar en geschikt voor het duiken. Er schijnt nog een iets grotere schotel op de markt te komen dit jaar. Ik heb hem zelf ook er bij ,en moet zeggen dat hij zeer redelijk presteert. Beter dat de andere merken in deze prijsklasse. Leuk ding om mee te beginnen . Denk er wel om dat er regels zijn voor het zoeken met een Metaaldetector ! Verdiep je daar eerst in ,voor je er één koopt ! Meer info kan ik je e.v.t ook geven.

Interessant. Mijn vrouw heeft het er al een paar keer over gehad. Ik zal haar de tip eens geven (zeker die mbt de regels).

Comment

Originally posted by JanOutshoorn View Post
      Interessant. Mijn vrouw heeft het er al een paar keer over gehad. Ik zal haar de tip eens geven (zeker die mbt de regels).
      Als je meer info wil dan laat het maar weten Jan ! Gr.Henri

Comment

Working...
      X