Droog handschoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier hetzelfde, harde ringen zijn niet fijn. De echt warme onderhandschoen nog niet gevonden, en daar zit inmiddels een paar 100 euro weggegooid geld in. Met wanten duiken werkt bij mij het beste dus en ik kan er stages mee clippen, en mijn camera bedienen. De belangrijkste handsignalen zijn ook te geven en ik heb er al flink wat trimix en grotduiken mee gemaakt.
    seal over seal geeft mij sneller koude handen, idem met ringsystemen, maar is na een duik in echt guur weer wat fijner, je handen zijn droog en die ene minuut zonder handschoenen en natte handen kan mij heel snel misselijk maken van de kou. De polswarmers van 4th element zijn heel fijn en hou ik na de duik gewoon aan.

Maar ook de goed aangeprezen molamola onderhandschoenen en de 3mm neopreen handschoenen van 4th elemsnt liggen hier en zijn het niet helaas.
    Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Eerste praktijk test succesvol afgerond. Vanochtend met veel plezier in het water gelegen. Ik had nog een setje fleece handschoenen liggen die mooi strak in de drooghandschoenen pasten. Alles is droog gebleven wat droog moest blijven
      Met het aan en uittrekken even wat gepriegel maar tijdens het duiken geen hinder ondervonden van de ringen of anders van de handschoenen.

Comment

Working...
      X