Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flessen zonder netje vastzetten in voet

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wordt zelf altijd een beetje onpasselijk van iets in netjes

Click image for larger version

Name:	0da8fe6d2b6518e2d43e11bfca399fd2c59aa90f.jpg
Views:	1
Size:	29.4 KB
ID:	1861032
    Droog, maar niet achter de oren.

Comment

Originally posted by Mr. Krabs View Post
      Wordt zelf altijd een beetje onpasselijk van iets in netjes
      nahh, niet bij alles hoor:
      Sabaai dii
      http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Originally posted by Anton View Post
        Kijk ik weer eens... kom je dit tegen

Ik kan me bij een flesvoet bij een enkele fles nog wel wat voorstellen, maar een netje? Ik dacht dat we daar alweer een jaar of tien geleden toch wel afscheid van genomen hadden...Behalve Luukske, de laatste der Duikbelgen, hij biedt dapper weerstand tegen ... ehh... waar bied je eigenlijk weerstand tegen Luc?
        Goh Anton, wat dacht je vb. van meer weerstand tegen beschading van de lak van je fles, of van een fluogeel netje rond je flessen zodat die gemakkelijker te herkennen zijn als ze ergens in de rij staan bij een vulboer, of als je een hoop flessen meehebt in de auto bij een clubduik en je kan dan na de duik als de mensen de flessen in je koffer hebben gekieperd gelijk aan het natte of nog droge netje voelen welke de reeds gebruikte flessen zijn, of net iets gemakkelijker te herkennen onderwater, enz... Best allemaal handige dingen en waarom zou je dan per se geen netje willen gebruiken?
        Er zijn geen oninteressante dingen boven en onder water...

Comment

Originally posted by Luc Dupas View Post
          Goh Anton, wat dacht je vb. van meer weerstand tegen beschading van de lak van je fles,
          Kansloos in mijn geval

of van een fluogeel netje rond je flessen zodat die gemakkelijker te herkennen zijn als ze ergens in de rij staan bij een vulboer
          Ik vul zelf en mijn naam staat er met grote letters op

of als je een hoop flessen meehebt in de auto bij een clubduik en je kan dan na de duik als de mensen de flessen in je koffer hebben gekieperd gelijk aan het natte of nog droge netje voelen welke de reeds gebruikte flessen zijn
          Clubduik...

of net iets gemakkelijker te herkennen onderwater
          De enige die mij moet herkennen onder water is de persoon waar ik mee te water gegaan ben, die kan mij herkennen aan het feit dat ik naast hem/haar zwem

, enz... Best allemaal handige dingen
          in jouw geval wel ja

en waarom zou je dan per se geen netje willen gebruiken?
          Omdat ik hem niet nodig heb en ik probeer te voorkomen dingen mee te nemen die ik niet nodig heb
          Omdat je minder grip hebt op een fles met een netje als je hem onder de grond moet verplaatsen en doorgeven
          Omdat je meer weerstand hebt met een netje om je fles als je door kleine ruimtes moet kruipen en je fles komt tegen het plafond
          Omdat er op zee allerhande achtergelaten vistuig aan blijft haken
          Omdat ik alweer een tijdje afscheid genomen heb van de heilige PADI/CMAS drie-eenheid: buddylijn, snorkel en flesnetje (al verdient de slingerende console ook een bijzondere plek in deze lijst)
          Omdat je er met een netje uitziet als iemand die een of andere clubduik aan het maken is

Anton
          Frogkick.nl - De Online Gids voor DIR Duiken

Comment

Omdat je er met een netje uitziet als iemand die een of andere clubduik aan het maken is
            Grijns... klopt, ik merk inderdaad aan de waterkant dat "imago" voor heel wat duikers heel erg belangrijk is... grijns... :-)

Comment

Je kunt denken dat dat met imago te maken heeft, zie het zelf meer als een blauw zwaailicht; daar wil je zo min mogelijk mee te maken hebben en ga ik het liefst met een grote boog omheen...

Droog, maar niet achter de oren.

Comment

Originally posted by Luc Dupas View Post
                Grijns... klopt, ik merk inderdaad aan de waterkant dat "imago" voor heel wat duikers heel erg belangrijk is... grijns... :-)
                Ik heb er nog eens over na zitten denken en geloof dat een netje in een fluoriserende kleur voor sommige groepen duikers heel handig is. Ik heb namelijk het idee dat er een stevige correlatie bestaat tussen het hebben van een netje en het verpoorzaken van flinke stofwolken door gebrekkige techniek en in zo'n stofwolk ben je met een fluoriserend netje inderdaad net dat beetje zichtbaarder

Even wat anders:
                Waarom staat er zo'n gruwelijk irritant Duikforum logo in de textbox waarin ik reageer en waarom krijg je steeds een JSON error? Tijd voor een update met wat bugfixes?
                Frogkick.nl - De Online Gids voor DIR Duiken

Comment

Ik heb er nog eens over na zitten denken en geloof dat een netje in een fluoriserende kleur voor sommige groepen duikers heel handig is. Ik heb namelijk het idee dat er een stevige correlatie bestaat tussen het hebben van een netje en het verpoorzaken van flinke stofwolken door gebrekkige techniek en in zo'n stofwolk ben je met een fluoriserend netje inderdaad net dat beetje zichtbaarder
                  Nou Anton, je heb inderdaad van die "professionele flutterkickstofmakers" die ik doorgaans in Ekeren en andere ondiepe/gemakkelijke zoetwaterplassen zie rondkruipen met een buddylijn en daar helpt geen enkel netje want die malen toch niet om de (on)zichtbaarheid en daar helpt alleen maar de buddylijn om mekaar terug te vinden in die stofwolk... :-p

Comment

Even wat anders:
                    Waarom staat er zo'n gruwelijk irritant Duikforum logo in de textbox waarin ik reageer en waarom krijg je steeds een JSON error? Tijd voor een update met wat bugfixes?
                    Helaas gebeurd dat niet of nauwelijks, zal met Aike kijken wat mogelijk is.

na het weekend worden er als het goed is wat updates doorgevoerd.
                    Last edited by Aquaduck; 27-04-19, 08:15.
                    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Originally posted by Panther1880 View Post
                      Wat een verschil in aanpak kun je hebben he. Verhoogd, verlengde bussen met huishoudtrapjes en aan de andere kant van het spectrum heb ik ook wel dubbelsets met stage(s) in een Smart for-two zien verdwijnen. Lang leven de diversiteit! Dat maakt het een plezier om naar te kijken op de parkeerplaats
                      UiterÓÓrd in een Smart-for-two, anders mag er geen dubbelset in :p

Grtz,
                      Robby

In Life, There's No Surface Interval.

Comment

Originally posted by Panther1880 View Post
                        Wat een verschil in aanpak kun je hebben he. Verhoogd, verlengde bussen met huishoudtrapjes en aan de andere kant van het spectrum heb ik ook wel dubbelsets met stage(s) in een Smart for-two zien verdwijnen. Lang leven de diversiteit! Dat maakt het een plezier om naar te kijken op de parkeerplaats
                        UiterÓÓrd in een Smart-for-two, anders mag er geen dubbelset in :p

Grtz,
                        Robby

In Life, There's No Surface Interval.

Comment

Working...
                        X