Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flessen zonder netje vastzetten in voet

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Flessen zonder netje vastzetten in voet

Hoi,

Hoe zorg ik dat mijn fles vast in de voet komt te staan zonder netje.

Thx
    Tom

Tja, da's een inkoppertje hoor namelijk gewoon door een passende flesvoet te kopen. Alle flesvoeten passen als ze nieuw zijn om kale flessen heen, pas als je lange tijd een netje hebt gebruikt is zo'n flesvoet uitgelubberd en zit los als dat netje er niet meer tussen zit.
    Groetjes en duik ze,
    JosB

Comment

Originally posted by Straps View Post
      Hoi,

Hoe zorg ik dat mijn fles vast in de voet komt te staan zonder netje.

Thx
      Tom
      Net zoveel tape om de fles gebruiken tot de fles er muurvast in gaat.
      ------------------------------------------------------------------
      http://www.duikerslog.nl/public/inde...uid=jhkreijkes

Comment

Originally posted by henkkr. View Post
        Net zoveel tape om de fles gebruiken tot de fles er muurvast in gaat.
        Of gewoon een lange reep, of 2 repen kruiselings, oude fietsbinnenband in de pot leggen en dan de fles erin duwen, en wat van de binnenband over de rand van de pot steekt netjes afsnijden.

Er zijn geen oninteressante dingen boven en onder water...

Comment

Zelf tappende schroeven....
          GUE duiker
          Mijn Blog

Comment

Nah; als we toch richting het flauwe gaan: Straps geeft niet helemaal duidelijk aan of hij zo'n rubberen flesvoet bedoelt of zijn eigen mensenvoet.
            Sabaai dii
            http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Het netje van de fles afhalen is al een goede eerste stap.... Nou nog de flesvoet weglaten en er is geen probleem meer
              Always remember, the more idiot-proof you make something, they'll just keep coming up with better idiots!

Comment

Originally posted by @rno View Post
                Het netje van de fles afhalen is al een goede eerste stap.... Nou nog de flesvoet weglaten en er is geen probleem meer
                En dan weer een kruis van (duck)tape onder de fles plakken zodat de lak niet beschadigd. Dan nog een (huishoud) trapje menemen om je flessen op te zetten bij het aandoen
                So simpel kan het allemaal gaan.
                Tussen zwart en wit zijn veel soorten grijs.

Comment

Originally posted by Willij View Post

En dan weer een kruis van (duck)tape onder de fles plakken zodat de lak niet beschadigd. Dan nog een (huishoud) trapje menemen om je flessen op te zetten bij het aandoen
                  So simpel kan het allemaal gaan.
                  En dan ook 2 flessen aan elkaar knopen zodat ze alleen nog maar naar voor of achter om kunnen vallen en niet opzij
                  Groetjes en duik ze,
                  JosB

Comment

@ Jos: nou snap ik pas het nut van dubbelsets, er gaat een wereld voor me open

Comment

Wat een verschil in aanpak kun je hebben he. Verhoogd, verlengde bussen met huishoudtrapjes en aan de andere kant van het spectrum heb ik ook wel dubbelsets met stage(s) in een Smart for-two zien verdwijnen. Lang leven de diversiteit! Dat maakt het een plezier om naar te kijken op de parkeerplaats

Comment

Working...
                      X