Announcement

Collapse
No announcement yet.

Computer voor de smalle pols

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Computer voor de smalle pols

Dochterlief is aan een duikcomputer toe, maar ze is niet zo heel erg groot (1.64 m, 49 kilo). De Suunto Novo Zoop van pappa is prima, maar als ze die om haar pols doet is het meer van horloge waar ga je met dat meisje heen. Heeft er iemand een tip voor een kleinere, goede computer in ongeveer dezelfde prijscategorie? 200 euro-ish?
    ========================
    www.reisfamilie.nl

Originally posted by Dhans View Post
    Dochterlief is aan een duikcomputer toe, maar ze is niet zo heel erg groot (1.64 m, 49 kilo). De Suunto Novo Zoop van pappa is prima, maar als ze die om haar pols doet is het meer van horloge waar ga je met dat meisje heen. Heeft er iemand een tip voor een kleinere, goede computer in ongeveer dezelfde prijscategorie? 200 euro-ish?
    Keep it simple, hang die Zoop gewoon aan een retractor aan haar trimvest.

Er zijn geen oninteressante dingen boven en onder water...

Comment

Is het dat de polsband niet goed sluit? Wellicht is het probleem dan op te lossen door het bandje te vervangen door bungee elastieken.

Comment

Heeft ze die al omgehad met een natpak? Ik heb ook erg dunne "glas-in-lood" polsen, maar een Zoop Novo gaat prima zolang ik mijn pak aan heb. De band is meestal verstelbaar genoeg, maar ik snap wat je bedoelt; de diameter van de klok zelf is vrij fors voor een kleine pols.

Comment

Ik heb zelf sinds vorig jaar de Mares Smart. Ik heb er 229 voor betaald. Is een horloge formaat en past uitstekend om een smalle pols en daarnaast ook nog prima bij het dragen van een natpak.

Comment

Originally posted by Dhans View Post

Je zou voor haar ook een maris puk kunnen kopen en dan gelijk een houder met bugee elastieken erbij.
            ------------------------------------------------------------------
            http://www.duikerslog.nl/public/inde...uid=jhkreijkes

Comment

Dank voor de hulp. Het wordt denk ik een van de Maressen.
              ========================
              www.reisfamilie.nl

Comment

Aqualung i200. Ziet eruit als een normale horloge. Verschillende kleuren te verkrijgen en fijne horloge. Mis alleen de average depth van de duik. Verder alles erop voor de recreatieve duiker.

Comment

Working...
                X