Announcement

Collapse
No announcement yet.

Duikvaker

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Duikvaker

Ben van plan naar duikvaker te gaan over 2 weken.
    Zou voor mijn de 1e keer zijn. Iemand ervaringen met deze beurs? Zijn er bijvoorbeeld goeie aanbiedingen of valt dat tegen?

Aanbiedingen durf ik niet te zeggen maar voor ons is het altijd een bron van inspiratie en informatie. Lezingen en veel aanbieders onder 1 dak.

Comment

Dat ligt eraan wat je zoekt, Harrynak63 (leuke naam, is dat een verwijzing?). Vooral op het gebied van reizen en ontwikkeling is er veel interessants. Als je gaat voor 'goedkoop materiaal' kun je beter op marktplaats zoeken (niet dus..)
      ... daar moet ik eens diep over nadenken...

Comment

Ik ben er al lang niet meer geweest maar als ik al ga dan ga ik naar Boot in Düsseldorf.
        Die is nog deze week tot zondag.
        Ik koop nog zelden iets nieuws. Uitrusting interesseert mij niet zo maar als ik iets koop doe ik dat meestal via marktplaats.
        Daar is veel bijna nieuwe dingen te koop van duikers die al na een jaar al weer stoppen.

Het begrip "duurzaam" in nog niet zo in het duikwereldje doorgedrongen.
        Iedereen wil ook hier het nieuwste "bling bling" dingetje hebben.

Tussen zwart en wit zijn veel soorten grijs.

Comment

Voor aanbiedingen van reizen hoef je er niet heen, tenzij je inspiratie op wilt doen. Volgens mij hebben alle aanbieders zo'n beetje alle Duikvaker-aanbiedingen ook online te boeken.

Comment

Ik heb Duikvaker nooit interessant gevonden, maar wel leuk om (DF) kennissen te ontmoeten.

Comment

Bedankt voor jullie reakties.
              Ik ben niet zozeer op zoek naar goedkoop materiaal, wel naar goed en betaalbaar materiaal. Marktplaats is uiteraard bekend. Inderdaad een zo goed als nieuwe Aqualung Legend set gekocht waar een paar keer mee gedoken is Er wordt inderdaad veel materiaal van de hand gedaan na een paar duiken.
              Heb besloten toch maar naar de beurs gegaan voor de informatie en inspiratie.
              De tijden van de mega aanbiedingen op beurzen is sinds het internet volgens mij al lang voorbij. Heb gezien dat de aanbiedingen van veel standhouders inderdaad ook online te bestellen zijn zoals fountainhead zei.

Comment

Het is maar wat je een mega aanbieding noemt.
                Vorig jaar een paar vinnen gekocht voor €40,- als de internet prijs op dat moment.
                En dat is dan wel weer handig van het internet want je kan voor en na die tijd controleren of het werkelijk zo is.

Comment

Working...
                X