Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suunto Eon of 5..

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Suunto Eon of 5..

Ik ben me aan het oriŽnteren voor een nieuwe duikcomputer. Heb nu een Zoop Novo welke eigenlijk prima voldoet alleen het aflezen is vaak moeilijk.

De Suunto Eon core heb ik in actie gezien en dat ziet er toch wel fijn uit... Ik zie ze in combi met de transmitter voor zo'n 855 euro gaan, binnen budget dus gaan dacht ik maar nu zie ik de eon Steel voor 899Ä gaan... Is de Steel die 50Ä waard?

Is zo'n transmitter plaatsen enkel een kwestie van schroef uit de eerste trap en de transmitter erin draaien?

Nu zie ik ook de D5 met kleurenscherm...iemand daar al ervaring mee?

Bedankt voor jullie input?

Moeilijk aflezen omdat je armen te kort zijn geworden? In dat geval is die Zoop aan een retractor aan je trimvest hangen allicht de goedkoopste oplossing.
    Er zijn geen oninteressante dingen boven en onder water...

Comment

Ik wil ook gewoon luchtgeintegreerd. ☺️

Comment

Ik wil ook gewoon luchtgeintegreerd.

Comment

Wel eens aan Shearwater of Heinrich weihkamp gedacht? Die gebruiken het bekende Buhlmann rekenmodel en dan hoef je nooit meer. Shearwater heeft zelfs een mooie rec modus die extra makkelijk is af te lezen. En valt binnen het budget en gaat niet op slot als je iets anders doet dan de computer verwacht.
          Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Ik zou ook voor een Shearwater gaan, mocht je een bubble model willen kun je hem altijd nog uitbreiden met VPM.
            Droog, maar niet achter de oren.

Comment

't is toch de suunto geworden, shearwater en Heinrich zijn toch weer dat stukje duurder. Ze leken me bovendien nog meer naar Tech duikers gericht, iets waar ik nog niet aan toe ben.

De D5 was mee in de running, maar r te klein voor mij.

Bedankt voor jullie input.

Comment

Veel plezier er mee.
                Als mijn Stinger het begeeft staat de EON momenteel bovenaan mijn lijstje, dus ben benieuwd naar je ervaringen.
                Nederlandstalig duikcentrum op Phuket
                Duiken Similans

Comment

Working...
                X