Announcement

Collapse
No announcement yet.

Telefoon en waardevolle spullen mee tijdens duiken

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij duikplek The Lake de brandstof uit de tank gestolen en een reserve wiel en helaas op meer plekken dingen gestolen.
    Ik denk dat je gewoon geluk gehad hebt dat er nooit iets meegenomen is maar bij ons helaas wel anders :-(

Comment

De afgelopen 8 jaar denk iets van 100 duiken gemaakt op Bonaire en 1 keer zijn mijn slippers meegenomen..
      Hoewel eigenlijk geen bijzondere slippers bleken het achteraf toch een net iets beter merk te zijn geweest, dus nu een goedkoop type.
      Verder nooit iets meenemen, in zwemkleding in de auto (plastic tasje op de stoel), geen shirt, geen handdoek (tegen de tijd dat je alles weer in de auto hebt ben je al opgedroogd), niet op slot, raampje een beetje open. Sleutel en bril gaat mee in een koker.
      Telefoon lekker thuis laten, die heb je niet nodig. In het zeldzame geval dat je die wel nodig hebt wacht je even tot er iemand voorbij rijdt.

Comment

Originally posted by Marleen View Post
        Bij duikplek The Lake de brandstof uit de tank gestolen en een reserve wiel en helaas op meer plekken dingen gestolen.
        Ik denk dat je gewoon geluk gehad hebt dat er nooit iets meegenomen is maar bij ons helaas wel anders :-(
        Balen. Misschien geluk gehad ja maar huur wel altijd een auto zonder de naam van de verhuurder erop. Misschien is dat het.
        gr. Frank

Comment

Originally posted by PeterZ View Post
          De raampje een beetje open. Sleutel en bril gaat mee in een koker.
          Na een regenbui waardoor er een paar centimeter water in de auto stond doe ik de ramen standaard dicht. Was een plensbui die ik niet had zien aankomen maar bij saltpier wel zag toen ik onder bij de pijlers lag op het oppervlak.
          gr. Frank

Comment

Working...
          X