Gegevens vyper air op iPad zetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DivingCeetje
    replied
    Tja, de iPad heb ik al en het kabeltje en de zender waren gratis... Ik zal eens op hun site kijken. Bedankt!

Leave a comment:

• PAT1
    replied
    Internet prijs iets van 110 USD+15 USD kosten voor verzending en als je een beetje pech hebt krijg je ook nog een rekening voor invoerrechten. Inderdaad geen koopje.
    Maar goed een iPad is ook niet gratis he en een Suunto interface kabel is ook niet meer nodig.
    Dat scheelt ook weer ~70 euro als je die nog niet hebt gekocht
    De importeur voor de Benelux zou www.divetechnics.be zijn, levering via de detailhandel.

Groet,
    PAT1
    Last edited by PAT1; 05-05-2015, 13:52.

Leave a comment:

• DivingCeetje
    replied
    Had al even naar de dive computer buddy gezocht. Kan hem helaas niet vinden in de Nederlandse winkels. Via hun site zag ik wel dat het een aardig duur ding is. Weet iemand een app die met divemate synchroniseert? Dat is denk ik voor mij de beste oplossing.

Leave a comment:

• PAT1
    replied
    Originally posted by DivingCeetje View Post
    Heb helaas geen Mac... En het gaat vooral om duiken die ik tijdens de vakantie maak. Wil dus ook geen laptop meenemen. Probeer nu via divemate de gegevens binnen te halen op mijn Android telefoon. Ik ben nog op zoek naar een app die op mijn iPad werkt en de gegevens van divemate synchroniseert. Vind het scherm van een iPad toch prettiger kijken dan het kleine schermpje van mijn mobiel.
    Als je geen mac hebt is misschien de "dive computer buddy" van divenav mogelijk wel geschikt. Dan laadt je de duiken rechtstreeks in je iPad.
    Zie http://www.divenav.com/products/dcbuddy
    Dit product is voor zover mij bekend leverbaar in Nederland.

ps: Vinwippertje noemde dit product ook al

Groet,
    PAT1

Leave a comment:

• DivingCeetje
    replied
    Heb helaas geen Mac... En het gaat vooral om duiken die ik tijdens de vakantie maak. Wil dus ook geen laptop meenemen. Probeer nu via divemate de gegevens binnen te halen op mijn Android telefoon. Ik ben nog op zoek naar een app die op mijn iPad werkt en de gegevens van divemate synchroniseert. Vind het scherm van een iPad toch prettiger kijken dan het kleine schermpje van mijn mobiel.

Leave a comment:

• tpas
    replied
    Ik doe het ook zoals Vinwippertje: via MacDive naar DiveLog. MacDive is echt een goed programma om je gegevens compleet te maken. Het synchroniseert ook erg goed met DiveLog, wat zowel op de iPhone als iPad draait. Hiermee heb je altijd je logboek bij je,,,,

Leave a comment:

• DivingCeetje
    replied
    Vraagje aan magneet: gebruik je hiervoor nog extra kabeltjes? En wat kosten die? Ik zie namelijk wel op hun site dat er een soort USB converters zijn, maar die zijn nog niet in de verkoop.

Leave a comment:

• DivingCeetje
    replied
    Bedankt voor jullie tips! Zal het een an ander is uitproberen.

Leave a comment:

• kaatje
    replied
    Mac Dive werkt geweldig maar je hebt wel een computer nodig. Rechtstreeks lukt niet.

Leave a comment:

• vinwippertje
    replied
    Heb zelf een Suunto Zoop (redelijk vergelijkbaar met een Vyper) en deze sluit ik met een kabel op mijn iMac (PC) aan. De software die ik hierbij gebruik is Mac Dive. Deze synchroniseer ik dan weer met mijn iPhone. Hierop gebruik ik DiveLog als programma; https://itunes.apple.com/us/app/dive...301049600?mt=8
    Volgens mij is deze er ook voor ipad. Misschien dat het mogelijk is een gegvens direct (en via bluetooth_ naar een ipad te sturen m.b.v. een Dive Computer Buddy (aka DC Buddy). Moet je ff googlen.

Leave a comment:

• magneet
    replied
    Je kan DiveMate proberen (http://www.divemate.de/)
    Dat gebruik ik ook op mijn Android om mijn Vyper Air uit lezen en dat werkt prima.

Leave a comment:

• erwin de vries
    replied
    Hoi volgens mij heb een kabel nodig van je vyper naar je computer. Die van mij heeft zeker geen draadloze verbinding. Uitgezonderd die van de luchtdrukzender. Of het DM programma werkt op android of ios weet ik niet. Ff googlen lijkt me

Leave a comment:

• DivingCeetje
    started a topic Gegevens vyper air op iPad zetten

Gegevens vyper air op iPad zetten

Hoi,
    Is het mogelijk om gegevens van een vyper air direct op een iPad te zetten (m.b.v. Bluetooth bijvoorbeeld, of via een telefoon?)? Of moet hier altijd een pc bij gebruikt worden?
    Groetjes,
    C.
Working...
X