Keuze Droogpak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Keuze Droogpak

Ik heb nu een half jaar ervaring met een Otter skin maatpak (ik heb te korte benen) met p valve, antares oval system, silicone seals (hals en polsen) rugrits, vaste laarsjes, twee grote zakken op het bovenbeen. Ik twijfel of ik de laarsjes ooit laat vervangen door aangelijmde sokken en rockboots, omdat die volgens mij iets meer contact met de vinnen geven..
    Heb overigens ook met (hetzelfde type pak met) een frontrits gedoken maakt voor mij weinig verschil. Ik ben ook geen technisch duiker.
    Ben erg tevreden over het pak.
    Niet in Enschede om de hoek, maar zo'n 15 km verder om de hoek :zip:

Comment

Groot gelijk dat je niet voor een nieuwe scubaforce gaat. Ik heb deze ook en is vanaf begin al lek. Al meerdere keren opnieuw laten plakken. Hij is nu al weer 8 weken terug in Duitsland voor reparatie en er is zeer slechte communicatie over met de winkelier en met mij. Ik hoop dat het nog goedkomt. [Johan, zou het kunnen zijn dat ik je afgelopen najaar gesproken heb op duikstek Sint-Annaland over het betreffende pak?]
      Mijn man heeft sinds kort een Santi- Emotion en is er zeer tevreden over. Een mooi net pak.
      Denk dat ik zelf in het najaar eventueel voor een Santi ga.
      Momenteel maar weer in natpak aan t duiken.
      :icon_nogeAddicted to Diving!!!:shade:

Comment

Hoi Johan,