Onrust Egypte nekt Nile Travel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Onrust Egypte nekt Nile Travel

Onrust Egypte nekt Nile Travel - NOS Nieuws

Ik ben bang dat dit niet de laatste is die dit overkomt.

Re: Onrust Egypte nekt Nile Travel

Zonde, ik heb een aantal maal via hen gereisd en vond de service super!

Comment

Zonde, ik heb een aantal maal via hen gereisd en vond de service super!
      Ja inderdaad zonde. Ik en mijn vrouw hebben ook een aantal reizen met Nile Travel gedaan.
      Was een goede ervaring. Egypte is sowieso altijd super! (tja, misschien nu -zie topic datum- dan even niet...)
      Waoter!? Da's vur de kikvorschen!

Comment

Wij zaten twee weken geleden in Dahab en zouden 's avonds terug vliegen toen we een telefoontje kregen dat Nile travel die ochtend failliet was verklaard. Dive & travel (onze reisorganisatie) koopt/kocht zijn vliegtuigstoelen van Nile travel. Moet zeggen dat het keurig opgevangen werd. Garantiefonds sprong er meteen in, Dive & travel hield contact met ons en we konden 's avonds probleemloos naar huis.

Comment

Ja heel heel treurig want Nile Travel is (was) een supere fijne partner voor ons ook om zaken mee te doen. Maar hu kracht lag geheel op Egypte en door alle toestanden hebben ze het heel erg zwaar gehad. Met alle gevolgen van dien.
          Echt jammer want het werd ook gerund door fijne mensen. Gelukkig voor hun (en onze) klanten werd alles prima geregeld en opgelost.
          Je leukste duikreis begint bij ons!

Comment

Hebben ze trouwens weer een doorstart gemaakt ofzo? Wij krijgen nog steeds de nieuwsbrief van egypte.nl (da's toch ook van nile travel?)

Comment

Originally posted by vinwippertje View Post
              Hebben ze trouwens weer een doorstart gemaakt ofzo? Wij krijgen nog steeds de nieuwsbrief van egypte.nl (da's toch ook van nile travel?)
              Volgens mij niet, het is van Getaway Travel: Getaway Travel - Onze Labels

Comment

Dan zal de url egypte.nl wel overgenomen zijn of zo...

Comment

Ben benieuwd hoe het zit (of zat), want egypte.nl en niletravel.nl hadden altijd precies dezelfde reizen, teksten en website. Niletravel.nl bestaat nog steeds, in ieder geval als website, maar zijn dan nu niet meer aangesloten bij SGR volgens hun site...

Comment

Originally posted by VincentRoke View Post
                    Ben benieuwd hoe het zit (of zat), want egypte.nl en niletravel.nl hadden altijd precies dezelfde reizen, teksten en website. Niletravel.nl bestaat nog steeds, in ieder geval als website, maar zijn dan nu niet meer aangesloten bij SGR volgens hun site...
                    Dat lijkt me dan meer een geval van "nog niet offline gehaald", want het ANVR logo en Calamitietenfonds logo staan er nog wel op, en daar kun je geen lid van zijn zonder SGR-lid te zijn.

Comment

Working...
                    X