waar heen? iemand tips.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

waar heen? iemand tips.

Hallo,
    Mijn vrouw en ik zijn nu al 2 jaar achter elkaar naar curaçao geweest en hebben hier vorig jaar ons open water diver gehaald.
    Nou willen we dit jaar in september weer op vakantie om nou verder te gaan voor advance. Alleen nou het volgende heeft iemand tips voor mooi en leuk duiken.
    Wat niet te ver is, we zaten zelf te twijfelen tussen de azoren of canarische eilanden.
    Het liefst hebben we ook dat er een nederlands sprekende duikschool is.

Fuerteventura is een leuke optie.
    Met Ryanair voor een prikkie vliegen en zelf een accommodatie zoeken.
    Voor €500 p/p moet het zeker kunnen. En ik kan het weten want ik zit daar 2x per jaar.😜
    Punta amanay dive center in Corralejo, met Nederlands sprekende instructeur.👌
    Daar heeft mijn vrouw haar OW behaald en later samen hebben we daar AOW behaald.
    Als je nog vragen heb dan hoor ik het wel.
    Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Comment

Casa de Buceo op La Palma, hele leuke Nederlandse duikschool, mooi eiland!
      Zie http://www.casadebuceo.nl/nl/

Azoren in september dan moet je wel al rekening houden met minder mooi weer, het is daar alleen in juli/augustus lekker zomers.

Comment

Bedankt voor de reacties, wij zaten ook al te denken aan la palma.

Comment

Wij kunnen Casa de Buceo op La Palma ook alleen maar aanraden. Top vakantie gehad daar!

Comment

Hallo je kunt ook eens kijken op de site van Delta Phi Diving. Met deze duikschool gaan wij regelmatig naar Lanzarote.
            Je advanced kun je daar met een leuk programma halen.
            Dive College is een Nederlandse duikschool, met prachtige duikstekken kijk maar eens op youtube "flamingo wall".

De mensen van Dive College maken het verschil. De mensen van Delta Phi Diving zijn de kers op de appelmoes.
            Wij gaan weer mee!
            http://www.deltaphidiving.nl/

Groeten Richard

Comment

Flamingo Wall,....ook mijn favoriet Richard!

Comment

Working...
              X