Announcement

Collapse
No announcement yet.

Safari/duikreis Bali

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Safari/duikreis Bali

Hallo allemaal, heb het forum aardig uitgeplozen naar de diverse dive centers die in Bali aangeraden worden.
    In november willen we een week gaan duiken op Bali. Het liefst vanuit 1 dive center met vaste gids.

We zouden dan een soort duikrondreis of safari willen maken, maar geen liveaboard.
    Ik kom met name Bali Aqua divers en Joe's Gone Diving tegen die safari's of van die packages aanbieden.

Wie heeft hier (recente) ervaring mee en heeft tips voor een betrouwbaar dive center die dergelijke packages aanbieden?

Dank alvast!

'Joes Gone Diving' in Sanur is aan te bevelen, wij waren daar Oktober 2017.

Niet echt een perfect plekje (aan de grote weg) maar ze halen en brengen je en de service is goed.

Wij deden wat bootduikjes vanaf verschillende plaatsen en een 3 daagse safari, erg goed bevallen.
    Tussen de duikjes door heerlijk Nasi Tjampoer eten, wij zouden zo weer terug gaan.

Tijdens de safari doe je verschillende plaatsten aan en 's avonds laten ze je weer op je zelf.

Aansluitend nog een weekje op Gili Air gezeten en gedoken bij 'Oceans 5', ook goed!

Veel plezier!

Comment

Dank Jan voor je reactie!
      Gili eilanden zien er ook wel goed uit! We gaan eens verder oriŽnteren!

Comment

Aquamarine Diving Bali doet precies wat jij zoekt. En je kunt aangeven wat voor soort hotel in welke plaats je zoekt, dan helpen ze daar mee. Ik heb (via Diving Holidays) een rondreis gedaan met hen waarbij we op 4 verschillende plekken verbleven, en op de transferdagen maakten we excursies op weg naar de volgende locatie. Supergoed georganiseerd allemaal.
        Wel 1 aandachtspuntje: ergens in november slaat het weer daar normaal gesproken om, en start het regenseizoen. Wij vertrokken op 11 november, en 2 dagen later heeft het 2 weken aan een stuk geregend daar. Ik zou iets eerder gaan als je kunt.

Comment

Dank voor de reacties! We hebben nog geen verblijf vastgelegd en zijn dus flexibel. Wat wel op is gevallen is dat er vrij veel reistijd is naar de duiklocaties, 1 a 2 uur rijden (enkeltje) elke dag is wel vrij veel. Dus zoeken eigenlijk mogelijkheden om zo min mogelijk te reizen. Is dan vertrek vanuit Sanur wel het meest handig?

Qua data heb ik niet zoveel te willen. Krijgen de reis voorafgaand aan onze duikweek, dus dat ligt al vast. Dus hebben vanaf 17 november 6 dagen de tijd...

Comment

...inderdaad, tis vaak wel een uurtje rijden maar dan zie je ook nog wat, wij vonden het niet vervelend.
            Wil je toch niet rijden dan zou ik naar Gili Air gaan (Oceans 5), dan stap je direct vanuit je huisje de boot op.
            Succes!

Comment

Working...
            X