hellup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hellup

hoi mededuikers,

Ik wil in september met mijn vrouw (niet duiker) en baby (dan 1 jaar) naar de Canarische eilanden gaan.
    maar ik heb geen flauw idee welk eiland ik het beste kan uitkiezen.
    Wat adviseren jullie? ook voor de NIET duikers
    en wat kan ik verwachten op de canarische eilanden van zicht/onderwaterleven/duikclubs

grtz Ruud

Re: hellup

ik zou je Tenerife adviseren en wel de westkant.

zelf ben ik daar naar los gigantes geweest, daar is het goed duiken er zijn wat standjes (zwart zand)
    verder is het , het grootste eiland met tevens de grootste diversiteit in landschap, zeker intresant voor `n rondrit.

succes met je keuze
    there`s no redundancy for stupidity
    http://www.duikerslog.nl/public/index.php?uid=fransdm

Comment

ben het met Frans eens, als je alleen voor het duiken zou gaan, zou ik Fuerteventura aanraden, maar de natuur is daar zeer woestijnachtig, echt iets voor liefhebbers
      LET'S MAKE BUBBLES
      duiken is zelfstandig vliegen onder water

Comment

Wij zijn zelf al enkele keren hier geweest:

index_mov01_holandes

Prima appartementen (zie vakantiereiswijzer.nl).
        Rustig dorp met rustig strandje en alles vlakbij.
        Veel leuke restaurantjes en een prima duikschool bij Club de Mar.
        Genoeg te zien met een beetje geluk.
        Bovendien is Gran Canaria een prachtig eiliand en hadden we bij iedere boeking gratis auto.
        It's better to burn out then to fade away (Neil Young)

Comment

Ik ga in september naar Gran Canaria met mijn niet duikende vrouw en baby van dan 11 maanden.

Mocht je besluiten om naar gran canaria te gaan, idee: gaan wij duiken en zetten we vrouwen en kids bij elkaar op het strand.
          Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

Comment

Vorig jaar naar Tenerife geweest, heb daar een aantal leuke duikjes gemaakt.
            De duikclub was wannadive, toffe sfeer goede service...niets was hun teveel.
            Duiken Tenerife : Wannadive Tenerife PADI Duik Centrum

vriendelijke groet,

David

Comment

Als je wat minder toeristisch wilt zitten kan ik je deze aanraden: Snorkelen, introduktieduik & duiken op Tenerife
              Paar jaar geleden geweest, leuk klein plaatsje met een paar restaurantjes, meer niet, maar mooie "huisbaai" en prima duiken

Comment

Ik sluit me aan bij de vorige post, ben afgelopen december op Tenerife geweest en heb daar ook met easyblueworld gedoken. Snorkelen, introduktieduik & duiken op Tenerife

Leuke duiken, erg relaxt. Ze verhuren ook spotgoedkope bungalows met alles er op en er aan. Tenerife zelf is ook leuk: Santa Cruz (45. min. met de auto) leuk om te shoppen, vulkaan Teide om z'n woeste natuurschoon, westkust om toeristen te kijken.

veel (duik)plezier!

Comment

Working...
                X