duiken op San Miguel op de Azoren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

:shade:
    je hebt mafketels en gekko's

:mf_prop: :mf_prop: :mf_prop: :mf_prop: :mf_prop: :mf_prop:

Re: duiken op San Miguel op de Azoren

mooi verhaal Willem.
    Sabaai dii
    http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Opgelet als je last minute via Arke boekt. Wij hebben helaas de reis niet mogen maken omdat ze ons geen reisdocumenten verschaften.
      Het was zelf zo erg dat we aan de gate bij het betreden van het vliegtuig dus de toegang geweigerd werden.
      Een gewaarschuwd mens is er twee waard.

Comment

wat bedoel je met reis documenten

Azoren hoort bij Portugal onderdeel van de europese unie ,sjengenland ,euroland ,EEGland,lid van de VN

wat kan er voud gaan ?

Comment

Originally posted by willem tel View Post
          wat bedoel je met reis documenten

Azoren hoort bij Portugal onderdeel van de europese unie ,sjengenland ,euroland ,EEGland,lid van de VN

wat kan er voud gaan ?
          Tis echt erg. Wij boeken zes dagen voor vertrek. Arke bevestigd met een mail dat zij contact zullen opnemen met ons voor de nodige documenten.

Vervolgens sturen ze andere documenten dan de nodige thuis wat maakt dat we mee konden.
          Als je last minute boekt bij hun bel je best direct naar hunongeacht van wat ze je zeggen.

Comment

Originally posted by hamster View Post
            Opgelet als je last minute via Arke boekt. Wij hebben helaas de reis niet mogen maken omdat ze ons geen reisdocumenten verschaften.
            Het was zelf zo erg dat we aan de gate bij het betreden van het vliegtuig dus de toegang geweigerd werden.
            Een gewaarschuwd mens is er twee waard.
            Oeps, ik heb net geboekt via internet bij Arke, waar moet ik nu precies voor oppassen? Dat de juiste reisdocumenten meekomen?
            Pieter van Schaik
            Sportduiker arts/OWSI PADI,DAN
            voor duikmedische vragen: [email protected]

Comment

Bij mij hadden ze in de de email gezegd dat ze contact zouden opnemen voor het reisbeschijven maar dat hebben ze niet gedaan.

Geboekt? bel dan maar direct voor uw flightcoupons (= reisbeschijven)

Comment

Ik zat een bericht te lezen over de azoren,en omdat wij binnenkort die kant opgaan ben ik op zoek naar een goede duikschool,ik ben redelijk ervaren en heb geen zin om mijn tijd daar te verdoen aan een of andere klxxxxx duikschool.
                ik zoek een duikschool die verantwoord met zijn klanten omgaat als t om veiligheid gaat en verder niet te moeilijk doet.
                hopelijk kunnen jullie me hier verder in helpen ,want we zijn daar maar een week.
                met vriendelijke groet,
                Andre haans

Comment

Espirito Azul - Centro e Loja de Mergulho

er zijn blijkbaar wat berichten weggevallen
                  dus hier nog maar een keer waar wij geweest zijn
                  alleen maar lof voor dit duikcentrum

jullie ook veel plezier

Comment

Ik heb ook gedoken met Espirito Azul. Het was een fijne duikschool met een goede sfeer.
                    Het is al een tijd geleden (2008), ik heb de indruk dat het nog steeds dezelfde eigenaar is
                    en dat vond ik een prettig persoon met veel ervaring. De duiken zelf waren leuk, maar niet spectaculair.
                    We waren aan het eilandhoppen op de Azoren, dus hadden we per eiland maar een beperkt aantal dagen.
                    Als ik nog eens zou gaan, zou ik ervoor kiezen wat langer op 1 eiland te verblijven.
                    Dit vergroot de kans dat je naar de meer bijzondere duikstekken kan gaan!
                    Prettige vakantie!:shade:

Comment

He Willem, op de Espirito Azul prijslijst staat een max. dive met 10 duikplaatsen is 290 Euro. Dat is 29 Euro per dag. Maar jij hebt 26 Euro betaald. Is dit misschien over 10 duiken of hoe komt dit?

Groet,

Bo
                      Course Instructor FVWWD , Certified eANx21 User

Comment

dat ik er was is ook in 2008 geweest ,wellicht dat de prijzen wat zijn gestegen ???????

Comment

Weet iemand nog een goede duikschool op San Miguel, maar dan in Ponta Delgada? Over 3 weken hoop ik daar met mijn buddy te gaan duiken. Helaas gaat het verhaal in Duiken over een van de andere Azoreneilanden.

Comment

Ik ga over enkele maanden ook naar toe. In San Miguel, Ponta Delgada heb ik de volgende uitgezocht : http://www.nerusazores.eu/index.php/en/ Hun duikschool is gevestigd in de haven.

Groet,

Bo
                            Course Instructor FVWWD , Certified eANx21 User

Comment

ik heb bij de andere school mijn ervaring opgedaan en die was goed
                              de school die jij bedoeld was steeds niets te doen dat hoeft niets te zeggen over de kwaliteit
                              dus wens ik je ook veel plezier , mocht het niet voldoen !
                              is er een straat verder nog een school 200 mtr. waar wij met veel plezier waren Esprito Azul
                              ik hoor graag van je ervaring
                              wij vonden het een schitterend eiland

Comment

Working...
                              X