Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kreta, Griekenland

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat is het aanbevolen duikcentrum dan? In Plakias zit de Nederlandse duikschool dive2gether, heb je al bij hun (zitten ook in NL) ge´nformeerd naar de mogelijkheden? Ik weet niet of ze in okt nog actief zijn op Kreta.
    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Ja..dat is t duikcentrum, en ik heb er al contact mee gehad, helaas zijn ze niet bereid /zien geen mogelijkheden aan te passen naar 1 duik per dag,omdat ze met de auto's naar 2 verschillende duiken op een dag gaan.(zelf denk ik,we rijden met de huurauto achter ze aan mee naar 1e plek heen,en kunnen na 1e duik afhaken, dus vandaar mijn vraag hier of iemand goede ervaringen heeft met een (welke)duikcentrum die wel 1x p.d. duiken aanbied..

Comment

Idd apart dan, want dit is totaal niet mijn ervaring met hen. Was (is) altijd een duikschool geweest waar alles bespreekbaar was, en de sfeer was altijd gemoedelijk en goed.
        Keep your head cool, keep it under water!

Comment

ik was ook verbaasd, had het niet verwacht, zal zn redenen hebben, dus hopen dat daar te kunnen bespreken... we zullen een keuze moeten maken wat we dan aan duiken besteden, willen we ook nog wat van het eiland zien,de huurauto is niet bedoeld om stil te staan, en we zijn er maar n week....en dan vooral welke duiklocaties dan onze voorkeur heeft...ik hoop dat iemand ons de leukste kan aanbevelen?

Comment

Hebben ze daar geen opties om gewoon flessen te huren en independent te gaan duiken? Dat doe ik op Malta/Gozo ook en bevalt goed.
            Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Dat schijnt niet te mogen? wegens de artefacts ( bescherming oudheidkundige voorwerpen)? , maar ik weet niet of dat dan voor de hele kustlijn ,of alleen voor bepaalde plekken geldt..
              Als t wel mag is dat zeker een optie

Comment

Working...
              X