Sea&Sea mx-10

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sea&Sea mx-10

Beste mededuikers,

ik ben sinds kort in het bezit van een analoge camera met externe flitser, Sea&Sea MX-10, nu wil ik graag alle ervaringen weten van mensen die er ook een hebben of hebben gehad en wil graag weten welke instellingen het beste zijn.

ik hoor graag van jullie!

Bas

Re: Sea&Sea mx-10

Moest eigenlijk een beetje grinniken toen ik dit draadje weer eens zag...geen enkele reactie in dik 4 maanden.

Denk dat de analoge fotografie onderwater toch echt is uitgestorven....zeker met zo'n ding als de MX-10.
    http://www.facebook.com/rene.weterings

Comment

Originally posted by Rene1978 View Post
      Moest eigenlijk een beetje grinniken toen ik dit draadje weer eens zag...geen enkele reactie in dik 4 maanden.

Denk dat de analoge fotografie onderwater toch echt is uitgestorven....zeker met zo'n ding als de MX-10.
      Heb zelf ook nog een MX 10 waar ik nog regelmatig perfecte foto's mee maak. Het is dus zeer zeker niet uitgestorven.
      Zal maar geen link plaatsen naar enkele foto's die er gemaakt zijn met de mx10. Als je analoog fotograferen is moeilijker dan digitaal, omdat iedereen die 10 vingers heeft en met kleur correctie software een beetje kan knutselen perfecte foto's kan maken
      Een dag niet gefilmd is een dag niet geleefd www.divetube.nl

Comment

Originally posted by henk ten napel View Post
        Heb zelf ook nog een MX 10 waar ik nog regelmatig perfecte foto's mee maak. Het is dus zeer zeker niet uitgestorven.
        Zal maar geen link plaatsen naar enkele foto's die er gemaakt zijn met de mx10. Als je analoog fotograferen is moeilijker dan digitaal, omdat iedereen die 10 vingers heeft en met kleur correctie software een beetje kan knutselen perfecte foto's kan maken
        Klopt...vroeger reden ze in auto's zonder stuurbekrachtiging en zonder ABS....maar ook nu kun je nog de betere fotografen onderscheiden van de rest.....

MX-10 is gewoon een suf dingetje geworden....begraven en snel vergeten zou ik zeggen....haha.

Comment

Klopt...vroeger reden ze in auto's zonder stuurbekrachtiging en zonder ABS....maar ook nu kun je nog de betere fotografen onderscheiden van de rest.....

MX-10 is gewoon een suf dingetje geworden....begraven en snel vergeten zou ik zeggen....haha.
          Antiek wordt straks veel geld waard........

Comment

Antiek wordt straks veel geld waard........
            Zou inderdaad goed kunnen ja...haha.

Comment

Zou inderdaad goed kunnen ja...haha.
              snap nu ook hoe je een super actieve deelnemer wordt, gewoon overal op reageren

Comment

Oeps we gaan off topic... sorry moderator

Comment

snap nu ook hoe je een super actieve deelnemer wordt, gewoon overal op reageren
                  Lekker belangrijk.....valt toch niet op tussen de rest van de onzin op dit forum!

Comment

Lekker belangrijk.....valt toch niet op tussen de rest van de onzin op dit forum!

Even een slotje AUB

Comment

Working...
                    X