nieuwe website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nieuwe website

Hoi allemaal,

Zoals beloofd aan een aantal...hier het adres van mijn nieuwe website. Ik heb hem zo goed als af...de tekst over het duiken op zich daar moet ik nog eens goed voor gaan zitten. Ik heb deze site vooral gemaakt voor mijn kennissen/vrienden/familiekring om ze te laten zien wat ik doe. Maar toch...ik vind het leuk om hem even hier te lanceren en als mensen tips hebben dan hoor ik die graag.

www.aprilsonderwaterwereld.nl
    Kracht komt niet voort uit fysieke vermogens, zij komt voort uit een ontembare wil

owja...onder gallery vind je de foto's van de duiken...als het goed is worden ze steeds beter...eerst met een wegwerpcam zonder flits, later een met flits en nu de laatste keer een digitale met flits.
    Kracht komt niet voort uit fysieke vermogens, zij komt voort uit een ontembare wil

Comment

hele leuke site zeg......ziet er goed uit....toppie.
      Duiken is net als eten en drinken. Je kan niet zonder

Comment

Gave site April! Ik heb gelijk maar even wat in je gastenboek gezet!

off-topic: Een tijd geleden was je op zoek welke vinnen het meest geschikt voor jou zijn, welke zijn het uiteindelijk geworden?
        Toeval bestaat niet

Comment

Leuke site
          Liever een verre vriend dan een cambuur!!!

Comment

Het zijn de twinspeed geworden en ze bevallen erg goed moet ik zeggen.
            Leuk dat je even een berichtje in mijn gastenboek hebt gezet!

Comment

Leuk gedaan April!!
              sigpic

Als je blijft kijken naar de plek waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.

Comment

Ik zie een zwart scherm, met drie blauwe fotootjes bovenaan (dolfijn-duiker-dolfijn), een stukje witte tekst in het midden maar verder kan ik niks.
                Is dit omdat ik Mozilla-firefox gebruiker ben?
                Sabaai dii
                http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Net je site bezocht en het gastenboek ingevuld. Mijn complimenten voor de lay out. Ziet er goed, rustig en sfeervol uit.
                  PADI instructrice die geen les geeft!!

Comment

Heel leuk , complimenten hoor
                    duikt gewoon, das al gek genoeg

Comment

Originally posted by Don Chedi
                      Ik zie een zwart scherm, met drie blauwe fotootjes bovenaan (dolfijn-duiker-dolfijn), een stukje witte tekst in het midden maar verder kan ik niks.
                      Ja dat klopt, op de een of andere manier werkt het nog niet goedmet Mozille gebruikers. In Explorer kan je hem wel goed zien.

Comment

Originally posted by Don Chedi
                        Ik ben een Mac user.
                        Ik krijg hetzelfde met Explorer, Safari en Mozilla.
                        Zeker met Frontpage gemaakt?

Je bent nu zo'n 25% van je potentiele bezoekers aan het weren.
                        Ik zou er naar kijken.

GTZ
                        PER ARDUA AD ASTRA
                        http://www.tequila-design.com

Comment

Nee, zelf geschreven.
                          Kzal er naar kijken.

Comment

Leuke site April

Maar ik blijf de naam van je site: www.AprilsOnderwaterWereld.nl toch wel erg
                            veel op mijn www.EdgarsOnderwaterWereld.tk lijken hoor

Gr Edgar

Comment

Originally posted by Edgar
                              Leuke site April

Maar ik blijf de naam van je site: www.AprilsOnderwaterWereld.nl toch wel erg
                              veel op mijn www.EdgarsOnderwaterWereld.tk lijken hoor

Gr Edgar
                              Hé hé die van mij is zonder hoofdletters he ;-) En nee...ik heb 'm niet van jou afgekeken

Comment

Working...
                              X