Filippijnen, reisverhaal met vele foto's van het duiken in Cebu, Negros en Bohol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Filippijnen, reisverhaal met vele foto's van het duiken in Cebu, Negros en Bohol

Ik ben gaan duiken in de Filippijnen op de eilanden Cebu, Negros en Bohol. Dit vlak na de tyfoon Hiayan. We vreesden eerst het ergste. Tot onze verbazing was er op deze eilanden niets van te merken, buiten dat het zicht in het water iets minder was. Volgens de duikschool was dat normaal in deze periode en had dat niets met de tyfoon haiyan te maken, maar door de noorderwind. Ik heb een webpagina met ons reisverhaal met 28 duikplaatsomschrijvingen gemaakt, om iedereen mee te laten genieten van de duiken in de Filippijnen. Lees ons verhaal en bekijk mijn foto's van het onderwaterleven, het landschap, e.a. op: Scuba diving duiken in de Filippijnen
    Attached Files

Re: Filippijnen, reisverhaal met vele foto's van het duiken in Cebu, Negros en Bohol

Mooi! Chapeau!
    sigpic

Als je blijft kijken naar de plek waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.

Comment

Working...
    X