Rode Zee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Rode Zee

1e week van december op een liveaboard geweest met boel technische duikers
    hier kun je daarvan mijn beste foto's terugvinden:

Egypte 2012
    Mijn foto's: h2olic.net Mijn duiklog: ultimatedivelog.com

Re: Rode Zee

Mooie foto's!
    sigpic

Als je blijft kijken naar de plek waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.

Comment

Je kan erwat van

Zie alleen Jan en Jaap als bekende txdivers, waren Tjerk, Martien en Paul er niet bij ?

Was dat btw de zelf gemaakte scooter van Jan, is het dan toch helemaal gelukt?

groetjes,

Johny

Comment

werkelijk schitterende foto's

Comment

Thanks!

Geen Tjerk, Martien of Paul inderdaad
          Wel Dirk en Nanette.
          En verder veel noren en denen aan boord

hoogtepunten van de trip waren voor mij 122 meter op de SS Maidan en voshaaien bij Big Brother

Jan heeft inderdaad zijn zelfgebouwde scooter de hele week getest.
          nog een paar kleine wijzigingen dan is hij helemaal 100%

jaap

Originally posted by johny View Post
          Je kan erwat van

Zie alleen Jan en Jaap als bekende txdivers, waren Tjerk, Martien en Paul er niet bij ?

Was dat btw de zelf gemaakte scooter van Jan, is het dan toch helemaal gelukt?

groetjes,

Johny

Comment

Ik ben onder de indruk!

Die gele vissen vissen zijn overigens "Citroen barbelen".
            Henk

Comment

Mooie foto's, ik heb meteen weer een flash back naar augustus jl.
              Toeval bestaat niet

Comment

Erg mooie foto's

Comment

zeer mooie foto's

Comment

Hey

122 mt, nieuw diepterecord van mod4 divers?

Wat was je uiteindelijke duiktijd?

Is alweer aantal jaren geleden dat ik Salem heb gedaan, is het waar dat je er nu in mag?

Johny

Comment

Originally posted by johny View Post
                      Is alweer aantal jaren geleden dat ik Salem heb gedaan, is het waar dat je er nu in mag?

Johny
                      Hoi,
                      Ja, dat mag!
                      Henk

Comment

ja, je kunt er gewoon in. de achterklep is er af gevallen.
                        is wel heel indrukwekkend als je over alle bagage heenzwemt en beseft wat voor ramp dat geweest is.
                        het wrak zelf is niet echt moeilijk als je je beperkt tot de laadruimte, al zag ik ook gewoon duiker in zijn uppie met enkele fles naar binnen zwemmen.

ik weet niet of 122 meter het diepste is van ons clubje, in engeland hebben ze afgelopen jaar ook erg diep gedoken. totale duik voor mij was nu 205 minuten waarvan een minuut of 25 op de bodem (meeste tussen 90 en 105, paar minuten op 120), heb heel lang van het rif kunnen genieten op 6 meter 8-)

Comment

>>Is alweer aantal jaren geleden dat ik Salem heb gedaan, is het waar dat je er nu in mag?
                          ** * Johny

Ja, op verschillende plaatsen kun je in het wrak, langs de laadruimte, waar de bagage ligt, een paar auto's , kledij en massa's koffers,matrassen,poppen,kinderwagens, pakjes cigaretten...enz. Je kan niet anders dan denken wat voor tragedies zich hier afgespeeld hebben...
                          Je kan ook in een eetzaal, waar de tafel nu aan de muur hangen (Het wrak ligt op z'n zijkant), in de stuurhut, in een slaapvertrek...

http://youtu.be/oHHAexGFg3U
                          Last edited by whaleshark oscar; 19-12-12, 14:07.

Comment

Originally posted by duikcurs View Post
                            ja, je kunt er gewoon in. de achterklep is er af gevallen.
                            is wel heel indrukwekkend als je over alle bagage heenzwemt en beseft wat voor ramp dat geweest is.
                            het wrak zelf is niet echt moeilijk als je je beperkt tot de laadruimte, al zag ik ook gewoon duiker in zijn uppie met enkele fles naar binnen zwemmen.

ik weet niet of 122 meter het diepste is van ons clubje, in engeland hebben ze afgelopen jaar ook erg diep gedoken. totale duik voor mij was nu 205 minuten waarvan een minuut of 25 op de bodem (meeste tussen 90 en 105, paar minuten op 120), heb heel lang van het rif kunnen genieten op 6 meter 8-)
                            Hoe was Maidan, ik heb toch eens vernomen dat het een pittige duik moet zijn, niet makkelijk te vinden enz.

Deco op rif is natuurlijk beter als aan lijn

Qua diepte; vergeet de Walchensee niet, vlgs. mij waren Paul en Martien daar paar jaar geleden op 120 mt, weet alleen niet meer of het een OC duik was of rebreather.

Doe ze de groete van de oc duiker, die qua diepte kleine sprongetjes omlaag gaat

Prettige feestdagen,

Johny

Comment

Working...
                            X