nuweiba en dahab,egypte november 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nuweiba en dahab,egypte november 2011

Niet zo bekend hier geloof ik,maar zo waanzinnig mooi duiken daar.
    Niet alle foto's zijn goed,had na 2 dagen eeen verdronken flitser,maar toch nog wel aardige plaatjes kunnen schieten mede dankzij goed licht en helder water.
    dagje dahab gedaan,canyon en blue hole,is een uurtje rijden,wel een verschil qua drukte zeg,in nuweiba duik je met hooguit 8 tot 10 duikers,en vaak gaan we met zn 3 of 4en op het huisrif.geen andere duikers gezien daar?
    nuweiba,egypte 11-2011

Re: nuweiba en dahab,egypte november 2011

Mooie foto's! En je hebt gelijk: Nuweiba is vrij onbekend, maar supermooi (en rustig) duiken daar

Comment

Zeer mooie foto's...

Comment

hoi.. mooie foto s ..

wat van camera gebruik je.

gr marcel

Comment

hoi Marcel,deze zijn nog gemaakt met een sony dsc w170 in een ikelitehuis,met in het begin dus nog een ikelite af35 flitser,
          sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een canon g10,ikelitehuis en flitser....kan niet wachten om die uit te gaan proberen.
          gr. rob

Comment

inderdaad,maar kom er bijna nooit nederlanders tegen,in november was t echt bijna uitgestorven.
            onderwater zoveel te zien,ongelooflijk veel jong leven,en een walhalla voor macrofotografie.heel relaxed duiken met emperor in coral beach hilton,echt zo van wat willen julie morgen,duiken op t huisrif wanneer je maar wil,perfect!
            een van de gidsen daar heeft een hele mooie video gemaakt,weet niet of ik m hier kan linken maar probeer t maar..
            Abou Lou Lou, Coral Hilton, Nuweiba, Egypt, Red Sea on Vimeo

Comment

Ik heb in Swiss Care gezeten en gedoken met African Divers, ook een waanzinnig mooi huisrif en heel relaxed duiken.
              Snap niet dat Nuweiba niet veel bekender is, het is mijn favoriet in Egypte

Comment

Working...
              X