Duikkaart.nl - NIEUWE VERSIE!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Duikkaart.nl - NIEUWE VERSIE!

Grappig, al vanaf de topicstart was ik bang dat dit topic in een firefox-ie gevecht zou veranderen :D

The W3C Markup Validation Service is trouwens een goede link om foutjes in de code van je site te vinden en te verhelpen. Op die site is ook een link te vinden naar een css validator.

Gebruik overigens ook firefox en zou nooit meer terug willen. IE werkt niet onder linux

Comment

Originally posted by Anton View Post
      Grappig, dat is nu precies wat ik zeg over Internet Explorer.... als er nu op één browser de kreten dubieus en lor geplakt kunnen worden dan is het IE wel.
      Mijn broer (Delft, ingenieur, linuxfan...) had al de software van mijn ouders vervangen voor freeware, waaronder FireFox. Die computers konden binnen de kortste keren geformateerd worden (gelukkig wist mijn ex wel wat van computers). Vervolgens heb ik hem zonder toezicht in de buurt van mijn PC gelaten, hetzelfde liedje. Ik wil geen gratis shit meer. Ik wil de telefoon op kunnen pakken om iemand uit te schelden (niet dat ik dat ooit nodig heb - if it works, it works... ).

Het kan natuurlijk ook aan mijn broer liggen. Of aan Delft. Of aan ir's, of...

P.S. WouT, je kent me toch... ik ben noooooooooooooit aggressief Ga al helemaal niet vechten over een browser. Maar die andere site, dat vind ik nou zo jammer...
      Last edited by Johanna; 20-09-07, 19:48.

Comment

Originally posted by Johanna View Post
        Ik wil geen gratis shit meer. Ik wil de telefoon op kunnen pakken om iemand uit te schelden (niet dat ik dat ooit nodig heb - if it works, it works... ).

Het kan natuurlijk ook aan mijn broer liggen. Of aan Delft. Of aan ir's, of...
        Johanna heb jij een pc met een OEM Windows? Als je die hebt dan kan je zelfs niet naar MS bellen om te vragen hoe je probleem opgelost wordt...
        Daar moet je een volledige versie voor hebben.... hihi
        you don't have to be faster than the shark, just be faster than your buddy..

Comment

Originally posted by Rob Vader View Post
          Ik heb nog een klein probleem. Na het kiezen van een duiksite probeer ik de routeplanner....helaas pindakaas.

Foutmelding na invoeren straatnaam en woonplaats:

Er is een fout opgetreden!
          A request to this page of the Map & Route is not allowed
          Oei! Goed dat je het zegt. Waarschijnlijk is het contract met Routenet verlopen. We gaan direct bellen!
          Duikkaart.nl - Dé site voor duikkaarten in Nederland

Comment

Originally posted by Anton View Post
            Grappig, dat is nu precies wat ik zeg over Internet Explorer.... als er nu op één browser de kreten dubieus en lor geplakt kunnen worden dan is het IE wel.
            Precies... Een kreet als "deze site is ontworpen voor IE" betekent meestal dat de code zo gammel is dat ie aan geen enkele standaard voldoet.
            IE is wat dat betreft absoluut geen maat voor kwaliteit. Geef mij maar Firefox.
            Nat steen en nat ijzer... allebei goed...

Comment

Originally posted by Rob Vader View Post
              Ik heb nog een klein probleem. Na het kiezen van een duiksite probeer ik de routeplanner....helaas pindakaas. Foutmelding na invoeren straatnaam en woonplaats:

Oei! Goed dat je het zegt. Waarschijnlijk is het contract met Routenet verlopen. We gaan direct bellen!
              De routeplanner is per direct weer beschikbaar op Duikkaart.nl.
              Rob, bedankt voor de oplettendheid!
              Duikkaart.nl - Dé site voor duikkaarten in Nederland

Comment

ik heb net even de site bekeken.
                vraagje , hoe recent zijn de kaarten?
                want ik bijvoorbeeld bij de beldert niet eens de cockpit er op staan.
                weet iemand waar ik anders recentere kaarten kan vinden, en roep niet duikgids, want die moet ik betalen

Comment

Bij DC de Beldert zelf, in de folderbak die rechts op de balie staat
                  EST. SCUBA 1991* *Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.

Bosschenaren zie je overal

Comment

Originally posted by Richard van Hamond View Post
                    vraagje , hoe recent zijn de kaarten?
                    gezien de datums van het draadje en voorgaande commentaren, zou ik zeggen ruim 5 jaar oud ...
                    Sabaai dii
                    http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Working...
                    X