Duikkaart.nl - NIEUWE VERSIE!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Duikkaart.nl - NIEUWE VERSIE!

Helemaal top marcel, geweldige update van de site.
    duiken is .................................................. .................................................. .................................................. ......... http://adrisoft.xs4all.nl

Comment

Originally posted by a3vd View Post
      Helemaal top marcel, geweldige update van de site.
      Het ziet er idd een stuk beter uit dan je vorige versie van je site Marcel, mijn complimenten!
      En Adri, die kaart van jullie van Toolenburg op de site van Marcel ziet er ook keurig uit zeg!
      Ik mis toch alleen nog de meerval aangegeven hierop die ik daar donderdag trof hoor!

Gr Edgar
      ps Uiteraard volgen de foto's (en filmpje) hiervan weer later.

Comment

hm een hoop klachtjes...
        (heeft zin, want dan kan je er ook wat mee)

Uiteraard blijven er altijd kinderziektes en uitdagingen, maar de opzet ziet er goed uit!!
        Last edited by BeakerFlo; 17-09-07, 17:08.
        Anderhalf jaar niet gedoken. Weer even inkomen

Comment

Originally posted by BeakerFlo View Post
          hm een hoop klachtjes...
          (heeft zin, want dan kan je er ook wat mee)

Uiteraard blijven er altijd kinderziektes en uitdagingen, maar de opzet ziet er goed uit!!
          Inderdaad - iedereen alvast bedankt voor de feedback tot dusver! We gaan er zeker mee aan de slag!
          Duikkaart.nl - Dé site voor duikkaarten in Nederland

Comment

Ook mijn complimenten, ziet er erg netjes uit moet ik zeggen.

Greetz,
            Christian Hoek
            Keep Dry An Another Day (KDAAD)

Comment

Voor de macgebruikers : in Opera mogen wij ook meegenieten ... met wat cosmetische foutjes kun je dan de functionaliteit gebruiken.
              Niet links, niet rechts

Comment

ziet er goed uit

Comment

Originally posted by levski View Post
                  Voor de macgebruikers : in Opera mogen wij ook meegenieten ... met wat cosmetische foutjes kun je dan de functionaliteit gebruiken.
                  Bedankt, tenminste iets wat het doet.

Als de reacties in dit draadje en andere over sites die niet goed gemaakt zijn, een beetje representatief zijn, zijn er toch heel wat mac gebruikers onder ons.
                  If we breathe air, why do we live beneath the waves?

Comment

Originally posted by ecce View Post
                    Bedankt, tenminste iets wat het doet.

Als de reacties in dit draadje en andere over sites die niet goed gemaakt zijn, een beetje representatief zijn, zijn er toch heel wat mac gebruikers onder ons.

We voeren langzaam verberteringen 'onder de motorkap' door om de site beter geschikt te maken voor verschillende browsers.

Gisteren hebben we Duikkaart.nl met Firefox op een iMac notebook getest. Dit werkt inmiddels ook!
                    Duikkaart.nl - Dé site voor duikkaarten in Nederland

Comment

ik heb het op mijn Macje met Firefox geprobeerd en krijg alleen de javascript melding.

Maar super dat jullie zo bezig zijn met de site en de aanpassingen voor andere browsers.
                      Wat ik met Opera bekeken heb ziet er knap uit.
                      If we breathe air, why do we live beneath the waves?

Comment

Nette site hoor.

Opmerkinkje:
                        De knop [verder] zit te laag voor laptops (1024*768) na die (zinloze) mededeling dat de site ontworpen is voor IE.
                        Frogkick.nl - De Online Gids voor DIR Duiken

Comment

Mooie site, goed dat je bezig met om de site cross browser te maken!

Minpuntje vind ik de gekleurde bolletjes op de kaart. Ik ben zelf kleurenblind dus dat is misschien de reden dat ik ze niet goed zie. Misschien is het beter om de kleuren wat feller te maken zodat ze beter uit de kaart springen?

Edit: Ik heb het vooral over de vergroting van voornamelijk oost-nederland. De overzichtskaart is wel goed.

Comment

Ik heb nog een klein probleem. Na het kiezen van een duiksite probeer ik de routeplanner....helaas pindakaas.

Foutmelding na invoeren straatnaam en woonplaats:

Er is een fout opgetreden!
                            A request to this page of the Map & Route is not allowed

Comment

Ach, al die mensen met al die verschillende browsers... Windowsmensen hebben daar ook last van, sommige linuxnerds zijn zo anti-microsoft dat hun sites ook voor grote groepen onleesbaar blijken Zo staat er op een site die een van de mensen uit dit draadje gebouwd heeft, de melding:
                              De website werkt niet goed met Internet Explorer 7. Bekijk en bewerk deze site met Mozilla Firefox. Deze browser is te vinden via Google en is gratis te downloaden
                              Alsjeblieft en bedankt. Er staat al genoeg rotzooi op mijn PC, ik ga geen browser downloaden om 1 site te bekijken (gelukkig heb ik IE6) en al helemaal niet een dubieus gratis lor waar ik niets dan slechte ervaringen mee heb...
                              Last edited by Johanna; 20-09-07, 19:13.

Comment

Originally posted by Johanna View Post
                                Er staat al genoeg rotzooi op mijn PC, ik ga geen browser downloaden om 1 site te bekijken (gelukkig heb ik IE6) en al helemaal niet een dubieus gratis lor waar ik niets dan slechte ervaringen mee heb...
                                Grappig, dat is nu precies wat ik zeg over Internet Explorer.... als er nu op één browser de kreten dubieus en lor geplakt kunnen worden dan is het IE wel.
                                Frogkick.nl - De Online Gids voor DIR Duiken

Comment

Working...
                                X