Website eindelijk online!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon even meedelen, dat begin volgend jaar mijn site gedeeltelijk in een nieuw kleedje zal gestoken worden.
    Ik ben momenteel bezig met een nieuwe lay-out die nog gebruiksvriendelijker en voor iedereen (ook voor Mozilla-firefoxgebruikers!)toegangeklijker zal zijn.
    Nog 1,5 maand geduld!!
    Palau lover

Comment

Ff meedelen dat mijn vernieuwde site volgende week online is en toegankelijk is voor alle Internet én Mozilla Firefox gebruikers!!

Voorlopig moet je het nog één weekje met de verouderde versie stellen (voorlopig enkel voor Internet Explorer gebruikers)
      Palau lover

Comment

En voor Safari gebruikers dan ?
        Video Editor

Comment

Originally posted by Juriaan View Post
          En voor Safari gebruikers dan ?
          Ik ben nu bezig met de laatste aanpassingen van de vernieuwde site dus ik hoop dat ook safari gebruikers hem kunnen zien. Indien het niet het geval is, mijn excuses, maar ik ben niet meer van plan om deze voor een derde keer aan te passen aangezien er gigantisch veel tijd en energie is ingestoken.
          +

Deze poll bewijst dat er vooral IE + Mozilla Firefox gebruikers zijn en slechts een kleine hoeveelheid andere....

Internet Explorer 30,00%
          Mozilla Firefox 62,00%
          Andere webbrowser 8,00%
          Palau lover

Comment

Stijn,

Een hele mooie site, die na enkele aanpassingen het zeer zeker goed zal doen onder Firefox. Maar een klein minpuntje. Waarom 'verplicht' je de bezoekers om een voor een alle foto's te bekijken? Een pagina met thumbnail's was toch veel beter geweest? Verder ziet alles er keurig uit, met een zeer verassende intro!

Comment

Originally posted by Gerard View Post
              Stijn,

Een hele mooie site, die na enkele aanpassingen het zeer zeker goed zal doen onder Firefox. Maar een klein minpuntje. Waarom 'verplicht' je de bezoekers om een voor een alle foto's te bekijken? Een pagina met thumbnail's was toch veel beter geweest? Verder ziet alles er keurig uit, met een zeer verassende intro!

Thanks Gerard, wel ik heb het niet voor zo'n thumbnailspagina begrepen, vandaar deze oplossing. Ik zie de foto's in mijn "slightshow" als een soort verhaal van de duikreizen die ik heb gemaakt, vandaar
              Palau lover

Comment

Mooie site stijn! Goed bezig!
                sigpic

Als je blijft kijken naar de plek waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.

Comment

Dank je 10nus *bloos* *bloos*
                  Palau lover

Comment

Working...
                  X