Website eindelijk online!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Website eindelijk online!!

Vanaf heden is mijn persoonlijke website online, waar je al "voorlopig" 2 duikreizen kan bewonderen.
    Ik ben nog maar in mijn beginfase wat onderwaterfotografie betreft en ik hoop die de volgende jaren nog te verbeteren!!!

Geniet er alvast van : http://www.stijn-dellaert.be/
    Palau lover

Gelikt hoor! Errug mooi opgezet!

Heb zelfs nog iets geleerd: ik heb het altijd over de 'burgerlijke staat', maar zag dat jij het over 'stand' had - vroeg me af of het iets Vlaams was, en heb zowaar geleerd dat er iets is dat een Burgerlijke Stand is, waar de burgerlijke staat wordt geregistreerd. Zo wordt je iedere dag weer een stukje wijzer!

Comment

Even hier naar toe verplaatst, dit onderdeel is speciaal aangemaakt om eigen websites onder de aandacht te brengen.

Hij blijft bij mij hangen op een wit vlak.
      Sabaai dii
      http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Originally posted by Don Chedi View Post
        Even hier naar toe verplaatst, dit onderdeel is speciaal aangemaakt om eigen websites onder de aandacht te brengen.

Hij blijft bij mij hangen op een wit vlak.

Geen probleem don.....vreemd dat hij blijft hangen!!, ik weet wel dat het bij de eerste keer inladen enige tijd duurt.....
        Indien er nog problemen zijn laat het me gerust weten dan pas ik hem eventueel wel aan.
        Palau lover

Comment

Originally posted by Johanna View Post
          Gelikt hoor! Errug mooi opgezet!

Heb zelfs nog iets geleerd: ik heb het altijd over de 'burgerlijke staat', maar zag dat jij het over 'stand' had - vroeg me af of het iets Vlaams was, en heb zowaar geleerd dat er iets is dat een Burgerlijke Stand is, waar de burgerlijke staat wordt geregistreerd. Zo wordt je iedere dag weer een stukje wijzer!

Hehe op deze manier heb ik al heel wat woorden van jullie overgenomen, gewoon omdat ze zo goed klinken
          Palau lover

Comment

Originally posted by Scubadiver View Post
            omdat ze zo goed klinken
            met welk accent - het jouwe of het mijne?

Comment

Originally posted by Johanna View Post
              met welk accent - het jouwe of het mijne?
              het jouwe natuurlijk
              Palau lover

Comment

Ziet er erg mooi uit SD
                EST. SCUBA 1991* *Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.

Bosschenaren zie je overal

Comment

Ah, het is even wachten maar dan komt er wel wat; jij in de Ardennen waarschijnlijk. Klik ik op 'enter' dan kom ik op een grijze pagina met 4 foto's in een zwart vlak, meer niet.
                  Sabaai dii
                  http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Je krijgt van mij een 8

Enne... mocht je nog een leuk pretpark in "de buurt" willen bezoeken.
                    Phantasialand in Duitsland is ons erg goed bevallen!!! Ze hebben een paar super-atracties en is niet al te ver rijden (vlakbij keulen!!!)

Comment

Originally posted by Don Chedi View Post
                      Ah, het is even wachten maar dan komt er wel wat; jij in de Ardennen waarschijnlijk. Klik ik op 'enter' dan kom ik op een grijze pagina met 4 foto's in een zwart vlak, meer niet.

Vreemd, ik heb nog van niemand gehoord dat er een probleem is ivm het openen van de site....
                      Heb jij een laptop?
                      Palau lover

Comment

website

ik had die website best willen bekijken, maar ondanks dat ik een snelle adsl-verbinding heb duurt het een eeuwigheid voordat ie geladen is. Duurt me te lang.
                        Life's a bitch, then you dive!

Comment

Hele mooie site met prachtige foto`s.
                          Maak van je hart geen moordkuil

Comment

Openen duurt wat lang, maar dan heb je ook wat! Ziet er goed uit Stijn en ik ga er vanuit dat er veel mooie foto's op komen te staan. Ben zelf ook graag met mijn site bezig

Complimenten!!
                            PADI instructrice die geen les geeft!!

Comment

Hey je hebt een rustige en mooie site... ik zie alleen niet veel. Vier foto's waar van eentje met langnek. Ik nergens op klikken
                              mag weer duiken

Comment

Working...
                              X