foto van de maand mei & juni 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• René Weterings
    replied
    Re: foto van de maand mei & juni 2012

Wellicht maar een andere opvolger zoeken dan?
    Maar ik vrees dat het op niets zal uitdraaien.....

Leave a comment:

• fvdm
    replied

hoi Rene,

je hebt gelijk zoals een aantal mensen vinden hoe het zou moeten zal ik het nooit doen. maar dan moeten die mensen het maar doen toch? maar het zal wel een mooie dood sterven want jij kreeg ook al weinig reacties.
    en och ja wat voor de een duidelijk is is voor de ander onduidelijk.

Leave a comment:

• René Weterings
    replied

Frank, dan ben je dus niet de juiste persoon.
    Ik heb ook meerdere keren aangegeven dat de "spelregels" duidelijk moesten zijn, maar daar is ook geen gehoor aan gegeven.
    Is toch het minste wat je zult moeten doen als je iedere maand (of iedere 2 maanden kan ook) een wedstrijd wilt doen.
    Het willekeurig een fotootje insturen en dan maar afwachten wat er precies mee gedaan wordt trekt geen deelnemers kan ik je melden.

Zelf heb ik geprobeerd door structureel iedere maand op dezelfde wijze iets op te zetten en ook toen was de opkomst op het laatst dramatisch. Hoe het dan wel moet....geen idee. Denk dat er gewoon weinig animo voor is. Het DF sterft denk ik een langzame dood....niet alleen de fotowedstrijd.

Leave a comment:

• fvdm
    replied

Originally posted by Don Chedi View Post
    Dit viel wel enigzins te verwachten. Wie zoiets als dit op pakt, moet een echte kartrekker rol op zich nemen. Dat betekent ook herinneren, informeren, herinneren, contacteren, herinneren, levend houden. Paar weken op vakantie en dan verwachten dat het naar je toe komt, dat werkt niet.
    tsja en zo heb ik daar geen zin in. dus als iemand aan die platte kar wil trekken. mij lijkt het als je het leuk vindt om mee te doen dan stuur je gewoon je foto''s in en zit je niet te wachten op allerlei reminders of je aub mee wilt doen.

die vakantieweken waren van Rob S de enigste die uberhaupt reageerde.

Leave a comment:

• Don Chedi
    replied

Dit viel wel enigzins te verwachten. Wie zoiets als dit op pakt, moet een echte kartrekker rol op zich nemen. Dat betekent ook herinneren, informeren, herinneren, contacteren, herinneren, levend houden. Paar weken op vakantie en dan verwachten dat het naar je toe komt, dat werkt niet.

Leave a comment:

• duikmuisje
    replied

Ik ben bang dat dit onderwerp nu eggies aan het afsterven is helaas na jaren.

Leave a comment:

• fvdm
    replied

Originally posted by Rob_s View Post
    Waar blijven de foto's? Ik ben inmiddels terug van vakantie en heb geen beoordelingsformulier gezien voor de foto van de maand mei & juni & juli en . . . december

Is de foto van de maand nu echt dood?
    ja ik vroeg me ook af waar ze bleven.
    ja is echt dood want als er geen reacties....

Leave a comment:

• Rob_s
    replied

Waar blijven de foto's? Ik ben inmiddels terug van vakantie en heb geen beoordelingsformulier gezien voor de foto van de maand mei & juni & juli en . . . december

Is de foto van de maand nu echt dood?

Leave a comment:

• Rob_s
    replied

Het leven is 1 lange leerles. Gun iedereen die lange weg zelf te ervaren, daar leert men het meeste van.

Een klein kind zou zeggen, het komt wel goed pappie. Deze versie is al weer beter dan de vorige dus er zit vooruitgang in.

Leave a comment:

• fvdm
    replied

Originally posted by Rene1978 View Post
    Het zal wel weer aan mij liggen dan. Ik begrijp alleen niet goed wat er mis is met een beetje duidelijke beginpost?
    Was dat zo veel moeite dan?
    laten we nu verder gaan met juni en dit laten voor wat het is. voor de een was alles duidelijk en de ander niet. we kunnen door blijven discusieren maar daar doe ik niet meer aan mee over de maand mei.

Leave a comment:

• René Weterings
    replied

Het zal wel weer aan mij liggen dan. Ik begrijp alleen niet goed wat er mis is met een beetje duidelijke beginpost?
    Was dat zo veel moeite dan?

Leave a comment:

• fvdm
    replied

ja je hebt gelijk bij deze "de eeuwige roem".

we gaan de voor de maand juni dan over tot de orde van de groenwierslakken. die kan iedereen vinden lijkt me in oosterschelde en grevelingen. zal hier een aparte melding van maken.

Leave a comment:

• Rob_s
    replied

Voor mij was het duidelijk genoeg behalve het email adres, maar in de signature van Frank staat een website en op die website staat zijn emailadres, dus een beetje onderzoek was genoeg. Mijn foto is dus aangekomen (op tijd) maar als nu het termijn mei/juni gaat worden dan valt mijn beoordeling af, ik zit dan in het buitenland. Strikt genomen moet je de mei wedstrijd afsluiten met 1 foto, dan houd je je aan de vooraf gestelde einddatum. Diegene is dan automatisch nummer 1 . Uithuilen en voor de maand juni beter doen.

Groetjes,
    Rob

Leave a comment:

• fvdm
    replied

hoi René klopt niet helemaal. ik had deze tekst toegevoegd.

blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg. het gaat iedere maand om een foto van een dier of plant die door mij (democratisch??) gekozen is. voor mei was dit de sephia. dus iedereen die een mooie foto wil laten beoordelen door collega duikers stuur de foto ( 1 per persoon) als een pm naar mij ik zal die dan in het fotoalbum zetten en iedereen die iets ingestuurd heeft laten beoordelen.
    als je wilt dat hij op alle issues beoordeeld wordt zet er dan de waardes waarmee gefotografeerd is bij (iso-diafragma etc.)

dus bij deze:
    stuur een foto in
    je krijgt van mij een excel beoordelingsformulier
    dat stuur je terug binnen een gestelde termijn
    iedereen krijgt de uitslag en commentaren van de anderen
    je krijgt de eeuwige roem op het forum doordat je als winnar van de maand bekend wordt
    Laatst gewijzigd door fvdm; 02-06-12 om 09:41.

Leave a comment:

• René Weterings
    replied

Frank,

Ik denk dat dat komt omdat er geen wedstrijdregels zijn....niemand weet nu precies wat er van hem/haar wordt verwacht.
    Er is al meermaals gevraagd om in de beginpost even op te sommen wat precies de bedoeling is, maar dat gebeurt niet.
    Ik heb ook genoeg foto's, maar wat moet ik insturen?, naar welk emailadres?, welke resolutie?, uiterste indiendatum?, hoe ziet het beoordelen eruit?, enz.

Kopieer anders de beginpost van een van mijn georganiseerde wedstrijden en pas die zodanig aan, dat hij nu voor jouw organisatie toepasbaar is. De regels die er waren kunnen theoretisch over boord, maar dan moet wel duidelijk zijn wat de nieuwe zijn.

Ik wil je daar ook best bij helpen hoor, laat maar weten als je ergens hulp bij nodig hebt.

Groeten,

René

Leave a comment:

Working...
X