Foto van de maand, oktober.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Charly s Extreme Diving
    Dank je 10NUS. Ja, ik vindt hem mooi maar het ging er vooral om wat julli er van vinden toch??!! Ik heb nog maar wat foto's geupload om jullie een beetje mee te laten kijken wat ik zoal fotografeer en om ook maar een beetje bij jou in de buurt te komen.....hahaha.....hoe was het duiken?
    In een woord GEWELDIG. Gesnorkeld en gedoken met dofijnen in ons huisrif, deden onze kunstjes na. Einde duik 30 dolfijnen langs zien komen. Oceanic whitetipes gaven een grandioze show weg in Elphinestone en scheerden op nog geen 50 cm langs ons heen. Bijna gestruikeld over 5 grote schilppadden en 4 gitaarroggen (de doejong was op vakantie, haha). Meer dan 2000 fotogemaakt........ze komen er binnenkort aan!!! enne.... jij wilde me inhalen???
    sigpic

Als je blijft kijken naar de plek waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer op zien komen.

Comment

Hoera voor Charly! Spijtig genoeg heb ik niet meegestemd want ik zat in de Filippijnen. Volgende keer beter. Iedereen bedankt voor de punten die ik heb gekregen. Vond mezelf nog op een behoorlijke plaats staan !
      Never say never!
      Cogito ergo sum !

Comment

Originally posted by bibi
        Hoera voor Charly! Spijtig genoeg heb ik niet meegestemd want ik zat in de Filippijnen. Volgende keer beter. Iedereen bedankt voor de punten die ik heb gekregen. Vond mezelf nog op een behoorlijke plaats staan !
        Dank je wel Bibi, jou foto was inderdaad ook heel mooi en goed gedaan. Hoe was het in de Filippijnen en waar ben je geweest? In Boracay?
        Duiken is net als eten en drinken. Je kan niet zonder

Comment

We hebben Island Hopping gedaan. Eerst naar Alona Beach op Bohol, dan naar Cabilao, daarna Moal Boal op Cebu en als laatste Malapascua. Het mooiste vonden we Cabilao om het vele kleine makro-leven, prachtig gewoon.
          Moal Boal was het minste van alles, we vonden veel dood koraal. En op Malapascua hebben we vooral Gato-Island geapprecieerd. En ook de Tresher-shark. Prachtig beest !
          Never say never!
          Cogito ergo sum !

Comment

En op Malapascua hebben we vooral Gato-Island geapprecieerd. En ook de Tresher-shark. Prachtig beest !
            Heb jij er nog een beetje redelijke foto's van? 's Morgens om 6 uur bij een mager opkomend zonnetje, op 24 meter diepte haaien op minimaal 4 meter afstand fotograferen was niet eenvoudig. Zie mijn Philippijnen fotoalbum.
            Sabaai dii
            http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

We hebben Island Hopping gedaan. Eerst naar Alona Beach op Bohol, dan naar Cabilao, daarna Moal Boal op Cebu en als laatste Malapascua. Het mooiste vonden we Cabilao om het vele kleine makro-leven, prachtig gewoon.
              Moal Boal was het minste van alles, we vonden veel dood koraal. En op Malapascua hebben we vooral Gato-Island geapprecieerd. En ook de Tresher-shark. Prachtig beest !
              Ik hoor het al Bibi......ik moet dus ook nog eens naar Cabilao toe......klinkt leuk.
              Duiken is net als eten en drinken. Je kan niet zonder

Comment

Originally posted by Don Chedi
                Heb jij er nog een beetje redelijke foto's van? 's Morgens om 6 uur bij een mager opkomend zonnetje, op 24 meter diepte haaien op minimaal 4 meter afstand fotograferen was niet eenvoudig. Zie mijn Philippijnen fotoalbum.
                Ik heb er een paar in mijn album geplaatst maar het zicht was belabberd. Zoals de lokale gidsen het noemden, just like calamanci-juice.
                Never say never!
                Cogito ergo sum !

Comment

Working...
                X