Foto van de maand april: duikobjecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Foto van de maand april: duikobjecten

Uit alle commotie de afgelopen dagen over de omgetrokken bus in Vinkeveen is een ding heel duidelijk geworden: mensen stellen duikobjecten op prijs! (And take nothing but pictures ). Ik denk dat er dan ook velen (zoetwater)fotografeven zullen zijn die een of meerdere duikobjecten gefotograafd hebben. Dus heb je nog een foto van de bus in VV in goede tijden, of van de kever in het OVM, of van een ander object: dit is je kans!

Ik wil echter de notoire Zeelandduikers ook niet uitsluiten deze maand (ik wil niet dat de fotowedstrijd sterft aan een stille dood zonder Wijnand ), dus foto's van bv Reefballs mogen wat mij betreft ook mee doen.

Let wel: we hebben het hier specifiek over dingen die voor duikers geplaatst zijn, (NZ) wrakken zijn al eens eerder aan bod gekomen.

Inzenden kan t/m zondag 19 april via [email protected], gaarne in standaard jpeg format met voorkeursresolutie 1024x768. Woensdagmiddag 28 april wil ik alle beoordelingen binnen hebben, zodat ik voor de vakantie een winnaar bekend kan maken. Ook nu vermeld ik het er maar bij: met het inzenden van een foto ga je automatisch akkoord met de voorwaarde dat je na de inzendtermijn mee doet met het beoordelen. Dat betekent kort gezegd de foto's van de andere inzenders een waarde oordeel geven met cijfer en motivatie, en dat via de mail of forum privemail naar mij toe zendt.

Succes!

P.S. Ik ben niet de nieuwe Wijnand. Dus als er een vrijwilliger is die de wedstrijd van de maand mei wil organiseren?
    Last edited by Jenny; 02-04-10, 18:59.
    ikreis.net

Re: Foto van de maand april: duikobjecten

Ah, hier dus. Allemaal suc6 gewenst.
    Laat me, laat me
    Laat me m'n eigen gang maar gaan
    Laat me, laat me
    Ik heb het altijd zo gedaan

Comment

ik heb een album aangemaakt volgens de gebruikelijke wijze, welke je hier kan vinden.

Tenzij er al is nagedacht over een plek waar de foto's in betere kwaliteit kunnen worden neergezet, maar dat hoor ik dan wel.
      Sabaai dii
      http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Jenny goed initiatief!!!

Kunnen we niet een iets hogere resolutie kiezen? Met de huidige fotocamera's is deze resolutie zoiets als met een Ferrari boodschappen gaan doen in een 30-km zone...hehe.
        http://www.facebook.com/rene.weterings

Comment

Originally posted by Don Chedi View Post
          ik heb een album aangemaakt volgens de gebruikelijke wijze, welke je hier kan vinden.

Tenzij er al is nagedacht over een plek waar de foto's in betere kwaliteit kunnen worden neergezet, maar dat hoor ik dan wel.
          Is een account op Picasa niet een idee?
          Degenen die de fotowedstrijden voor het DF organiseren krijgen dan de inlognaam en wachtwoord en zo maken we voor alle wedstrijden aparte mappen, zodat iedereen hierin ook kan terug kijken. Lijkt me leuk als zijnde "archief".

Ik weet alleen niet welke resolutie/kwaliteit op Picasa kan/mag.

Comment

Even heel eerlijk: ik heb voor deze maand geen zin in allerlei rompslomp met aparte foto-albums en accounten. Het kost me zonder uitzoekwerk en dingen uitproberen al genoeg tijd!

Rene, zou jij wellicht een volgende keer de wedstrijd willen organiseren waarbij de foto's in Picassa worden geplaatst?

Bovendien, de huidige resolutie van de wedstrijd is max 768 in de maximale lengte, hoe groot wil je de foto's hebben???? 1024 is leuk, maar past niet meer op ieders beeldscherm. Ik heb geen zin in een hoop scroll werk bij het beoordelen van de foto's.
            ikreis.net

Comment

Originally posted by Jenny View Post
              Even heel eerlijk: ik heb voor deze maand geen zin in allerlei rompslomp met aparte foto-albums en accounten. Het kost me zonder uitzoekwerk en dingen uitproberen al genoeg tijd!

Rene, zou jij wellicht een volgende keer de wedstrijd willen organiseren waarbij de foto's in Picassa worden geplaatst?

Bovendien, de huidige resolutie van de wedstrijd is max 768 in de maximale lengte, hoe groot wil je de foto's hebben???? 1024 is leuk, maar past niet meer op ieders beeldscherm. Ik heb geen zin in een hoop scroll werk bij het beoordelen van de foto's.
              Is goed, ik zal me eens verdiepen in een Picasa account en ga uit van foto's die maximaal 1024x768.

Update:
              Ik heb inmiddels een Hotmail account en Picasa account aangemaakt voor de DF fotowedstrijden.
              Nu moet ik weg, maar zal vanavond nog even het een en ander testen.
              Komt goed dus!
              Last edited by René Weterings; 04-04-10, 14:11.

Comment

Originally posted by Jenny View Post
                Uit alle commotie de afgelopen dagen over de omgetrokken bus in Vinkeveen is een ding heel duidelijk geworden: mensen stellen duikobjecten op prijs! (And take nothing but pictures ). Ik denk dat er dan ook velen (zoetwater)fotografeven zullen zijn die een of meerdere duikobjecten gefotograafd hebben. Dus heb je nog een foto van de bus in VV in goede tijden, of van de kever in het OVM, of van een ander object: dit is je kans!

Ik wil echter de notoire Zeelandduikers ook niet uitsluiten deze maand (ik wil niet dat de fotowedstrijd sterft aan een stille dood zonder Wijnand ), dus foto's van bv Reefballs mogen wat mij betreft ook mee doen.

Let wel: we hebben het hier specifiek over dingen die voor duikers geplaatst zijn, (NZ) wrakken zijn al eens eerder aan bod gekomen.

Inzenden kan t/m zondag 19 april via [email protected], gaarne in standaard jpeg format met voorkeursresolutie 1024x768. Woensdagmiddag 28 april wil ik alle beoordelingen binnen hebben, zodat ik voor de vakantie een winnaar bekend kan maken. Ook nu vermeld ik het er maar bij: met het inzenden van een foto ga je automatisch akkoord met de voorwaarde dat je na de inzendtermijn mee doet met het beoordelen. Dat betekent kort gezegd de foto's van de andere inzenders een waarde oordeel geven met cijfer en motivatie, en dat via de mail of forum privemail naar mij toe zendt.

Succes!

P.S. Ik ben niet de nieuwe Wijnand. Dus als er een vrijwilliger is die de wedstrijd van de maand mei wil organiseren?
                Mosselpercelen ook toegestaan?
                Waarom zou je zwemmen als je ook met de scooter kunt.

http://www.duikteamh2o.nl

Comment

Prima, dan wel een groothoekopname en geen close up van een hangcultuur.
                  ikreis.net

Comment

Ik heb inmiddels 2 inzendingen binnen, deze zal ik straks in het album
                    plaatsen.

Inzenden kan nog een week. Kom op mensen, zo moeilijk is het onderwerp toch niet?!?!?
                    ikreis.net

Comment

Wie weet in Adobe Lightroom of een typisch iMac fotoprogramma waar een resolutie verkleiningsfunctie te vinden is?
                      Sabaai dii
                      http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Met iPhoto kun je eenvoudig foto's verkleinen via de mail optie. Het mailtje hoef je vervolgens niet te versturen, alleen de foto's er uithalen.
                        If we breathe air, why do we live beneath the waves?

Comment

Talbum is nog wel heel erg leeg!

Comment

Ik heb inmiddels alle ontvangen foto's in het album geplaats. Ik hoop dat er in de loop van de week nog een paar mooie plaatjes bijkomen!
                            ikreis.net

Comment

In totaal staan er nu 5 foto's in het album. De weersvoorspellingen voor het weekend zien er goed uit, dus wellicht dat er nog mensen zijn die op de valreep een mooi plaatje willen schieten?
                              ikreis.net

Comment

Working...
                              X