beeindiging fotowedstrijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: beeindiging fotowedstrijden

Wijnand, bedankt voor alle tijd en moeite die je erin gestoken hebt. Toen ik uiteindelijk een ow-camera had, vond ik het erg leuk om mee te doen.

Fountainhead, deze wedstrijden zijn juist heel geschikt voor beginners. Dan zal je waarschijnlijk niet bovenaan staan, maar daar win je toch niets mee. Iedereen kan meedoen en van de commentaren leer je weer waar anderen naar kijken.
    If we breathe air, why do we live beneath the waves?

Comment

Re: beeindiging fotowedstrijden

Originally posted by ecce View Post
      Fountainhead, deze wedstrijden zijn juist heel geschikt voor beginners. Dan zal je waarschijnlijk niet bovenaan staan, maar daar win je toch niets mee. Iedereen kan meedoen en van de commentaren leer je weer waar anderen naar kijken.
      Ja en nee:

ja: er hangt niks van af, dus kun je net zo makkelijk mee doen

nee: als je ook af en toe een beginnerswedstrijd zou doen, dan kun je je meten met "mede-beginners" en dat is ook wel eens leuk denk ik?
      Ook zullen de commentaren anders zijn denk ik, als je weet dat het allemaal beginners zijn. Ik heb toch regelmatig comentaren gezien als "slechte compositie, overbelicht", en verder niks. Daar heb je als beginner niet zo veel aan.

Aan de inzendingen kun je namelijk (als je de mensen niet persoonlijk kent) niet zien of een inzending een lucky shot van een beginner is, of dat ie door een ervaren ow-fotograaf is gemaakt?

Comment

Working...
      X