beeindiging fotowedstrijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

beeindiging fotowedstrijden

Beste mensen,

ik kom vandaag maar met deze mededeling. Gisteren op 1 april zou ik mogelijk niet geloofd worden.

Maar ik heb besloten om te stoppen met de maandelijkse fotowedstrijden. Het is al een paar maanden zo dat ik me er echt aan moet zetten om het op te starten, beoordelinkjes inkloppen schoof ik voor me uit, zelfs tussentijds het onderwerp weer even aandacht geven als er niet zo veel inzendingen kwamen schoot er redelijk bij in.
    Als dit soort slordigheidjes er meer en meer bij mij in sluipen, dan is het tijd om te stoppen.
    Uiteraard valt ook niet te ontkennen dat de hoeveelheid ingezonden foto's ook aan het terug lopen was. Dat is niet de hoofdreden maar het draagt wel bij.

Maar, ik heb het de afgelopen jaren toch met plezier gedaan. Uiteraard moest ik wel eens trekken aan die beoordelingen, maar over het algemeen werd toch heel leuk mee gedaan. Ik heb hele leuke inspiratiebronnen voorbij zien komen. En het was voor mij ook al vrij gauw een eye opener, dat ondanks ik binnen mijn vereniging als 'erg goed' wordt betiteld, ik toch nog aan heel wat slordigheidjes moet werken. Dus het heeft een lerende werking. En, ook dank zij deze fotowedstrijdjes heb ik ook heel wat fotografen naderhand leren kennen.

Maar tot zo ver dus. Als iemand anders opstaat zal ik hem/haar best ondersteunen, zal mogelijk ook als gewone deelnemer mee blijven doen, maar ik neem geen trekkende rol meer. Maar dat hoor ik vanzelf wel. Ook of dezelfde lijn wordt door gezet of dat het hele concept wordt veranderd, kan allemaal uiteraard.

Ik kan niet iedereen persoonlijk bedanken, want in de tussentijd zijn er zeker meer dan honderd namen op de lijsten gekomen. Maar om er toch een paar tussen uit te pikken; Pavamo met zijn kundige commentaar en goeie foto's en regelmatige deelname, Cees idem dito, Edgar, Guido (GSLG) zijn even een handjevol die mij nu gelijk te binnen schieten. Verder Jenny, Cees en Fiekes die wel eens een maandje organisatie hebben overgenomen.

Thanks.
    Sabaai dii
    http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Re: beeindiging fotowedstrijden

Tsss ... das jammer, maar ik begrijp het wel, beoordelingen inkloppen is nu ook niet direct het meest spannende onderdeel van de wedstrijd. Toch bedankt Don voor de jaren inzet, en wie weet komt er wel een opvolger uit de bus.

Comment

Erg jammer, deed pas een paar maanden mee.
      Waarom zou je zwemmen als je ook met de scooter kunt.

http://www.duikteamh2o.nl

Comment

Originally posted by Don Chedi View Post
        Maar ik heb besloten om te stoppen met de maandelijkse fotowedstrijden. Het is al een paar maanden zo dat ik me er echt aan moet zetten om het op te starten, beoordelinkjes inkloppen schoof ik voor me uit, zelfs tussentijds het onderwerp weer even aandacht geven als er niet zo veel inzendingen kwamen schoot er redelijk bij in.
        Als het voelt als een last wordt het inderdaad tijd om het stokje neer te leggen. Hopelijk pakt iemand het op.

In ieder geval bedankt voor de moeite die je erin hebt gestopt. Het trekken van zo'n kar is best een hoop gedoe, en dit soort initiatieven voegt een hoop toe aan een forum. Hoewel ik zelf weinig heb kunnen meedoen heb ik vaak wel zitten meekijken en lezen, en is het toch leuk om te zien dat iedereen op zijn eigen niveau toch vooruitgang boekt en zo meer plezier beleeft aan het fotograferen.
        Wat niet weet wat niet DIRt

Comment

Begrijpelijk met jouw uitleg erbij.

Dank je wel voor het vele werk!
          Als je weet waar je bent,
          kan je overal komen waar je wilt zijn......

http://www.eric-van-andel.nl

Comment

Enorm bedankt voor je inzet. Ik heb (als beginnend ow-fotograaf) nog nooit mee durven doen, ik heb maar 1 foto die ik zou durven inzenden en da's een nemootje, de kans dat dat onderwerp nog aan bod kwam was niet zo groot
            Ik heb in elk geval elke wedstrijd met veel plezier gevolgd en er veel van geleerd, hopelijk heeft iemand de tijd om het van je over te nemen...

Comment

Jammer Wijnand!

Ik hoop dat iemand anders bereid is het estafette stokje over te nemen. Wellicht per toerbeurt?
              ikreis.net

Comment

Bedankt voor je inspanningen. Veel mensen hebben plezier beleefd aan deze laagdrempelige wedstrijd.

Comment

Mocht iemand zich aanbieden: om-en-om een wedstrijd voor gevorderden en voor beginners is misschien ook een idee om meer inzendingen te krijgen?

Comment

Hé Wijnand, bedankt voor al je mooie werk. En begrijpelijk dat je er een keer een eind aan breit. Op zich zou ik je best willen opvolgen. Helaas ben ik een zeer beperkte kenner aangezien ik slechts bekent ben met het onderwaterleven in Egypte.
                    Hopelijk staat er iemand op die een net zo brede kennis heeft als jij.
                    Laat me, laat me
                    Laat me m'n eigen gang maar gaan
                    Laat me, laat me
                    Ik heb het altijd zo gedaan

Comment

Originally posted by Trimmer View Post
                      Helaas ben ik een zeer beperkte kenner aangezien ik slechts bekent ben met het onderwaterleven in Egypte.
                      Als ik voor deze maand iets roggel, doe jij het dan volgende maand?
                      ikreis.net

Comment

Originally posted by Jenny View Post
                        Als ik voor deze maand iets roggel, doe jij het dan volgende maand?
                        OK, maar dan wel graag een onderwerp waar ik mee vooruit kan. Ik neem aan dat ik dan het originele excel beoordelingsbestand krijg en een lijst met al eerdere onderwerpen etc.
                        Oeps, ik ben de tweede helft van mei in Egypte, dat is dus niet handig, maar juni wil ik dan doen.
                        Iemand beschikbaar voor mei?
                        PS.
                        komt op zich misschien beter uit, want dan kan in april een warmwater opdracht gelden, in mei weer een koudwater opdracht en dan doe ik in juni weer een warmwater opdracht. Kan ik zelf ook mee doen misschien .
                        Laat me, laat me
                        Laat me m'n eigen gang maar gaan
                        Laat me, laat me
                        Ik heb het altijd zo gedaan

Comment

Wat zouden de fotografen er trouwens van vinden om de wedstrijd te veranderen in een "showcase" een beetje naar analogie van de fotopresentaties in het Belgiumdigital forum ( zie voorbeeld : Belgiumdigital forum )
                          Je mag dan bv. een keer per week een foto posten, diegene die zin heeft kan hier dan een beoordeling bij geven ( nee, geen punten of winnaars dus )
                          Van diegene die foto's post word dan ook verwacht datie bij tijd en wijlen ook zijn mening geeft bij de postings van de andere deelnemers uiteraard .!

Het is maar een idee, en dan hoeft er niemand beoordelingen in te kloppen

Comment

Het een sluit het ander niet uit. Ik heb nu iig een draadje geopend voor de maand april.
                            ikreis.net

Comment

Ik heb maar weinig mee gedaan , maar toch heel erg bedankt Wijnand.
                              Duikteam Zuid ontmoetingsplaats voor Recreatieve en Technische duikers in Limburg en Brabant.

Duikfilms oa Marsa Alam

Comment

Working...
                              X