foto van de maand augustus 2009; zonlicht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: foto van de maand augustus 2009; zonlicht!

Originally posted by Don Chedi View Post
    Mijn visie is wat gekleurd; ik weet automatisch altijd al welke foto van wie is.
    Maar ik heb al toegezegd, dat ik bij iedere nieuwe start ook erbij zal vermelden dat het niet de bedoeling is dat je aankondigt een foto te hebben ingezonden.
    Maar je mag er rustig van uit gaan dat het meerendeel van de reageerders hier wel deelnemers zijn.

alhoewel ...; meerendeel van? Allemaal, of toch sommigen? Deelnemers uit het verleden, of deelnemers nu? Regelmatige inzenders, of nieuwe inzenders? Ik maak het allemaal bekend 31 augustus/1 september.
    Ok, wachten we dat lekker af! Btw: wat is een regelmatige inzender (> 3keer?) enne hoe ver is dit 'verleden'?

Intussen laat ik mooi in het midden of ik meedoe of niet
    Zonder oppervlakte geen diepte...

Comment

hoe dan ook, na een aanvankelijk rustige start stromen de foto's nu binnen. Er zijn al 15 inzenders. Er is nog tijd tot en met vrijdag, of totdat het maximum van 21 inzendingen is gehaald. Dan gaat het beoordelen beginnen.
      Sabaai dii
      http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

nr 12 en 14 zijn dubbel. Had 14 niet een andere foto moeten zijn?
        Liefde is ... samen Onderwater !!!

Comment

klopt, foutje, bedankt voor de constatering.
          Sabaai dii

Comment

Zat ik hier eerder te zeuren dat het aantal inzendingen niet zo hard liep; moet ik nu de inzend termijn sluiten met maar liefst 20 foto's! Da's een hele rij. Leuk dat het onderwerp toch aan slaat. Hier staan ze allemaal, genummerd en wel.

Er doen nu ook redelijk wat mensen mee voor de eerste keer, dus volgt de uitleg wat er nu moet gebeuren.

Alle inzender vormen gezamenlijk de jury. Tot en met maandag 31 augustus hebben jullie de tijd om de foto's van alle andere deelnemers te bekijken en daar een mening over te vormen. De foto geef je een cijfer tussen de 1 en de 10, en een korte motivatie waarom die foto dat cijfer verdient.

Dit stuur je vervolgens naar mij toe, via de e-mail (zie bericht 1) of via de forum pm-functie. Dit mag in een heel eenvoudige lijst vorm zoals:
            foto 1: een 3,4 de vis is paars afgebeeld en zwemt weg
            foto 2: een 9,8 heel mooi afgebeeld dat licht die die diepzee vis uit straalt
            enzovoorts
            Gebruik hiervoor niet de cijferfunctie die het foto album biedt. Ik zie dat er al druk gebruik van is gemaakt, maar aangezien deze door elkaar staan is het voor mij ondoenlijk om deze correct uit te filteren. Ik moet ze echt aangeleverd krijgen via bovengenoemde wegen.

Ik voeg al deze beoordelingen en cijfers samen, en na de 31e maak ik de uitslag bekend die hier uit volgt. Het exell documentje wat ik gebruik publiceer ik ook zodat jullie daarna allemaal kunnen lezen wat er over de foto's gezegd is.

Klein vriendelijk verzoek: omdat het er zo veel zijn, probeer mij gespreid te voeden met deze beoordelingen, liefst niet allemaal in het laatste weekend.
            Sabaai dii

Comment

Mijn beoordeling net verstuurd! Van de week al langzaamaan beoordelingen verzameld, telkens als er wat nieuws bij kwam.
              Ik ga vanmiddag naar Spanje, kan het maar achter de rug hebben.
              Liefde is ... samen Onderwater !!!

Comment

Originally posted by Jippie View Post
                Mijn beoordeling net verstuurd! Van de week al langzaamaan beoordelingen verzameld, telkens als er wat nieuws bij kwam.
                Ik ga vanmiddag naar Spanje, kan het maar achter de rug hebben.
                .....

goeie reis
                g
                Sabaai dii

Comment

Zitten een aantal mooie foto's tussen. Helaas heb ik mijn foto's niet netjes geordend, en haal ik vaak ook niet de mooiste foto's van een duik apart, waardoor ik nu tussen tienduizenden foto's moest gaan zitten zoeken, en zoals elke keer levert dat niet de beste foto's op, terwijl ik ergens wel mooiere lichtfoto's heb.
                  Ik Begon Met 8 (jaar met duiken)
                  Dive for life, Live to dive, Dive and let live, Just dive your life.

Comment

Ik heb zelf eigenlijk ook wel mooiere foto's, maar vond ze achteraf toch minder bij het onderwerp passen. De foto die ik nu heb ingestuurd is een van de eerste die ik gemaakt heb onderwater. Meer 'mag' ik natuurlijk niet zeggen.
                    Na de beoordeling leg ik wel uit hoe ik aan zo'n idiote foto kom.
                    If we breathe air, why do we live beneath the waves?

Comment

Tot op heden heb ik mogen ontvangen de beoordelingen van deelnemer 01, 02, 03, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19 en 20. Dat is al heel mooi.
                      Last edited by Don Chedi; 31-08-09, 21:28.
                      Sabaai dii

Comment

Ik heb momenteel al meer dan de helft van het aantal beoordelingen binnen. Grappig is dat je bepaalde kritiekpunten regelmatig ziet terugkomen, maar dat ook de persoonlijke smaak een heel sterke rol speelt en de gedachte hoe het onderwerp in gevuld diende te worden. De becijferingen lopen vrij sterk uiteen. Dat maakt het allemaal wel interessant.
                        Sabaai dii

Comment

Te laat weer terug van vakantie, anders had ik met deze foto meegedaan:
                          Mijn foto's: h2olic.net Mijn duiklog: ultimatedivelog.com

Comment

inderdaad, helaas te laat, hij had van mij de eerste plaats gekregen !

Comment

IDD Hele mooie foto !!

Comment

dankjewel!

had 2 weken om in het zwembad te spelen 8-)
                                al is bellen blazen zonder perslucht wel lastiger
                                Mijn foto's: h2olic.net Mijn duiklog: ultimatedivelog.com

Comment

Working...
                                X