foto van de maand augustus 2009; zonlicht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: foto van de maand augustus 2009; zonlicht!

Laat me je dan gerust stellen dat de volgorde in ieder geval niet echt klopt.
    Sabaai dii
    http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Originally posted by divequeen View Post
      Daar hebben we het idd al vaker over gehad, maar er zijn mensen die het belangrijk vinden om te melden dat ze een foto geplaatst hebben en dat vind ik heel jammer Kan dit niet in het reglement meegenomen worden (verbieden bedoel ik) Ik vind het minder leuk om mee te doen als mensen steeds melden dat ze een foto geplaatst hebben Laten we het ECHT anoniem houden!!
      Psies wat ik dus in die ene zin bedoelde Joke
      "Geniet van elk moment, het is later dan je denkt....."

Comment

Originally posted by Don Chedi View Post
        Laat me je dan gerust stellen dat de volgorde in ieder geval niet echt klopt.
        Ik snap je wel hoor Wijnand, maar het volledig anonieme is er zo wel af en da's jammer, want dat was wel de bedoeling van het naar jou sturen..
        "Geniet van elk moment, het is later dan je denkt....."

Comment

Ik zal het voor de volgende keren bij de start er expliciet bij vermelden. In beginsel voel ik er niet zo veel voor om iets wat eigenlijk een uiting van enthousiasme is, af te straffen.
          Sabaai dii

Comment

Daar hebben we het idd al vaker over gehad, maar er zijn mensen die het belangrijk vinden om te melden dat ze een foto geplaatst hebben en dat vind ik heel jammer. Kan dit niet in het reglement meegenomen worden (verbieden bedoel ik). Ik vind het minder leuk om mee te doen als mensen steeds melden dat ze een foto geplaatst hebben
            Beste Joke,

Ik vind dat je nu wat overdreven reageert. Natuurlijk is hier geen sprake van onwil of een wens tot het verkrijgen van extra voordeel hieruit ofzo. Wat denk je wel zeg, lekker belangrijk! Je moet deze leuke maandelijkse fotoverkiezing niet uit zijn verband gaan trekken. Het is niet een van die fotowedstijden waar jullie altijd zo graag aan mee doen. Pffff, maar goed, ieder zijn mening natuurlijk, en dat zal ik ook respecteren.

Maar ik snap ook totaal niet hoe voor jou deze maandelijkse foto verkiezing nu minder leuk kan zijn als mensen (al dan niet in hun enthousiastme of gewoon omdat ze reageren op een opmerking in dit draadje of op een vraag die ze gesteld wordt) melden dat ze een foto hebben geplaatst. Wellicht kun je dat nog even toelichten, zodat ik je verontwaardiging beter kan plaatsen.

Gr Edgar

Comment

Originally posted by Edgar View Post
              Beste Joke,

Ik vind dat je nu wat overdreven reageert. Natuurlijk is hier geen sprake van onwil of een wens tot het verkrijgen van extra voordeel hieruit ofzo. Wat denk je wel zeg, lekker belangrijk! Je moet deze leuke maandelijkse fotoverkiezing niet uit zijn verband gaan trekken. Het is niet een van die fotowedstijden waar jullie altijd zo graag aan mee doen. Pffff, maar goed, ieder zijn mening natuurlijk, en dat zal ik ook respecteren.

Maar ik snap ook totaal niet hoe voor jou deze maandelijkse foto verkiezing nu minder leuk kan zijn als mensen (al dan niet in hun enthousiastme of gewoon omdat ze reageren op een opmerking in dit draadje of op een vraag die ze gesteld wordt) melden dat ze een foto hebben geplaatst. Wellicht kun je dat nog even toelichten, zodat ik je verontwaardiging beter kan plaatsen.

Gr Edgar
              Meer dan een jaar geleden is er afgesproken om de DF fotowedstrijd anoniem te maken, iedereen was het daar over eens.

Nu worden er steeds vaker berichten geplaatst met de mededeling ik heb mijn foto ingezonden. Het is dus niet meer anoniem, kunnen we ze net zo goed weer plaatsen zoals vroeger met de naam van de fotograaf erbij!!

Ik vind het echt jammer, echt Anoniem maakt het een stuk spannender!!!
              Grtzzz DQ
              http://scubapixels.webs.com/

Comment

Nu worden er steeds vaker berichten geplaatst met de mededeling ik heb mijn foto ingezonden.
                Het is dus niet meer anoniem.
                Waarom niet?

Je weet na "zo'n melding" toch nog steeds niet om welke foto het gaat? Daar zorgt Wijnand ook wel voor middels zijn manier van de foto's hier anoniem (louter met een nr) online te zetten. Ik zie hier persoonlijk niet zo'n probleem in, dus in de meldingen zoals die van in dit draadje van BlikOpener, mydivepics, Fonzo en Zeeleeuwtje. Ik vind niet dat hiermee de door jou genoemde "anonimiteit" in geding komt. Het zijn in mijn ogen juist alleen maar uitingen van enthousiastme. En deze berichtjes zorgen er ook nog eens voor dat het draadje lekker actueel blijft, zodat de kans nog groter wordt dat nog meer mensen dit draadje lezen, en dus ook wellicht een keer mee gaan doen. Ik zie dus eigenlijk alleen maar voordelen aan dit soort berichten.

Het is wellicht dus maar net hoe je het bekijkt?

Gr Edgar

Comment

Haha, nee hoor.

Maar ik vind het altijd wel leuk om hier even goed de tijd voor te nemen en een leuke (goed bij het thema passende) foto voor te kiezen. Of, als ik er nog niet eentje heb die ik zelf toepasselijk genoeg vind, er nog snel even speciaal hiervoor te maken. Zoals ook deze maand dus. Ik ben voor deze foto van de week speciaal even overdag naar de spiegelplas gereden om deze te maken. Ik kende het shot daar reeds al, hier heb ik tijdens vele duiken daar al met soms echt bewondering naar gekeken. Maar dus niet eerder een foto van gemaakt. Maar nu dus wel. Zo zie je maar weer, dat deze fotoverkiezing op DF zelfs kan leiden tot wat extra duik / fotografie motivatie bij mij!

Gr Edgar
                  Als regelmatige bezoeker van dit draadje en het foto-album van de fotowedstrijd, is het niet zo moeilijk te zien welke foto door jou geplaatst is .
                  Liefde is ... samen Onderwater !!!

Comment

Originally posted by Jippie View Post
                    Als regelmatige bezoeker van dit draadje en het foto-album van de fotowedstrijd, is het niet zo moeilijk te zien welke foto door jou geplaatst is .
                    Tja, maar daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen. En verder denk ik dat dit ook niet zoveel "kwaad kan" toch? Ik heb dat idd ook bij sommige andere frequente deelnemers aan deze leuke maandelijkse fotoverkiezing. Dat vind ik ook altijd wel grappig. En daar gaat het toch ook om, om de grap en om de fun! Ipv om de knikkers.

Gr Edgar

Comment

Tja, maar daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen. En verder denk ik dat dit ook niet zoveel "kwaad kan" toch? Ik heb dat idd ook bij sommige andere frequente deelnemers aan deze leuke maandelijkse fotoverkiezing. Dat vind ik ook altijd wel grappig. En daar gaat het toch ook om, om de grap en om de fun! Ipv om de knikkers.

Gr Edgar
                      Klopt, maar het verhaal dat je nog een foto bent gaan maken, is natuurlijk leuk, maar beter voor achteraf bewaren. Mij maakt het niet uit hoor, ik waardeer op wat ik zie, maar er zijn er die er misschien anders over denken.

Comment

Gr Edgar
                        Maar naar mijn mening.... moet je dan niet elke maand melden dat je een foto geplaatst hebt, of nog graag zou willen plaatsen Men herkent jouw foto toch wel!!! Dus jij bent nooit anoniem in de wedsrijd
                        Grtzzz DQ
                        http://scubapixels.webs.com/

Comment

Maar naar mijn mening.... moet je dan niet elke maand melden dat je een foto geplaatst hebt, of nog graag zou willen plaatsen Men herkent jouw foto toch wel!!! Dus jij bent nooit anoniem in de wedsrijd
                          Nieuwe wedstrijd in de fotowedstrijd: lijstje met fotonummers en raden van wie de foto is. En daar ook een klassement van
                          Degene die het meeste goed heeft wint, maar ook degene van wie de foto het minst goed geraden is!

Comment

Da's wel een goeie Jippie.
                            Wat een gezeur weer. Het is toch juist leuk als mensen alvast wat melden in dit draadje, dat ze ook meedoen, of wat bijzonders over de omstandigheden toen ze de foto maakten, zonder meteen het plaatje te verraden.
                            Dat maakt het allemaal veel meer levend dan alleen een melding van Don Chedi dat er weer een album geopend wordt. 't Is maar een vriendschappelijke 'verkiezing', geen zware wedstrijd.
                            Achteraf melden dat je hebt meegedaan of opeens nog met een of andere anecdote komen aandragen is een beetje mosterd na de maaltijd.
                            If we breathe air, why do we live beneath the waves?

Comment

Er staan nu 13 foto's in het album... ik kan nu wel aardig anoniem melden dat Rian en ik ook meedoen...

Comment

Mijn visie is wat gekleurd; ik weet automatisch altijd al welke foto van wie is.
                                Maar ik heb al toegezegd, dat ik bij iedere nieuwe start ook erbij zal vermelden dat het niet de bedoeling is dat je aankondigt een foto te hebben ingezonden.
                                Maar je mag er rustig van uit gaan dat het meerendeel van de reageerders hier wel deelnemers zijn.

alhoewel ...; meerendeel van? Allemaal, of toch sommigen? Deelnemers uit het verleden, of deelnemers nu? Regelmatige inzenders, of nieuwe inzenders? Ik maak het allemaal bekend 31 augustus/1 september.
                                Sabaai dii

Comment

Working...
                                X