Announcement

Collapse
No announcement yet.

Garmin duikcomputer

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Garmin duikcomputer

https://www.garmin.com/en-US/blog/ou...dive-computer/

De prijs valt tegen, maar ik moet zeggen dat ik wel een Garmin fan ben geworden sinds ik mijn forerunner 235 heb. Er is veel keuze uit widgets en apps.

Voor zo ver ik weet is dit de eerste duikcomputer met gps. :-)

Ik ben benieuwd waar Garmin nog meer mee gaat komen.
    gallerij

Views are my own.

Originally posted by Bart View Post
    Voor zo ver ik weet is dit de eerste duikcomputer met gps. :-)
    Dat is een uurwerk met gps, dat je onderwater ook als duikcomputer kan gebruiken maar dan uiteraard wel zonder de gps-functie... kleine nuance natuurlijk.
    Er zijn geen oninteressante dingen boven en onder water...

Comment

Ik zoek nog een leuk horloge die ik ook als duikcomputer Back/up kan gebruiken. Vind hem erg mooi.....maar de prijs is wel erg hoog.

Comment

Duikcomputer met navigatie klinkt aantrekkelijk, maar garmin zegt zelf al dat de navigatie alleen aan het oppervlak werkt. Daar wordt ik niet opgewonden van. Voor de reguliere navi ben ik ook een Garmin fan.
        Een echte onderwaternavigatie is peperduur en werkt met bakens die je zelf moet plaatsen.
        Die wordt volgens mij alleen in de offshore industrie en misschien in de ow archeologie gebruikt. Voor een backup duikcomputer zou ik voor een gangbare Suunto o.i.d. gaan.

Comment

Navigatie onderwater heb ik ook gehad. Zo'n oranje pols ding (lomp ding ,sonar) en een baken die je onder de boot hangt. Werkt perfect zolang er zich niets tussen zender en ontvangen bevind. Wordt in de offshore veel gebruikt bij erg slecht zicht.

Comment

Working...
          X