Hoe dood is dit forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JanOutshoorn View Post
    Doet "Actieve Topics (ongelezen)" niet wat jullie bedoelen dan? Dat is eigenlijk mijn standaard eerste klik op het forum. Als het daar niet bij staat heb ik het blijkbaar al gelezen en is er niets nieuws. Of vervalt dat na x tijd?
    Werkt bij mij niet (iPad), staat nooit iets, terwijl er bij nieuwe berichten wel altijd de nieuwe berichten staan. Echter die nieuwe berichten (ook ongelezen) verdwijnen na verloop van tijd bij mij naar het reguliere forumdeel.
    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Laatste twee posting van mij in dit draadje staan idd wel bij nieuwe berichten, maar niet bij “actieve topics ongelezen”.

Comment

Heel apart. Ik kijk gewoon op een PC / Laptop via Chrome, daar werkt Actieve Topics wel. Trending werkt ook, maar de nieuwste berichten staan niet bovenaan. De volgorde klopt niet. Ik zal binnenkort eens kijken hoe eea er via Android uitziet (op de telefoon).

Comment

Originally posted by Aquaduck View Post

Voor mij wel, alleen lijkt het dat het laatste topic waar in gereageerd is niet automatisch bovenaan te staan.
          sortering aangezet, volgens mij gaat het nu wel goed kwa volgorde
          http://rob.lensen.nu

Comment

Originally posted by Inferno View Post

sortering aangezet, volgens mij gaat het nu wel goed kwa volgorde
            Ja, klopt. Reacties zie ik nu ook in “actieve topics ongelezen”.

Comment

Aangezien ik de leesbaarheid soms niet top vond. Font veranderd in het default google font Roboto en ff wat groter gemaakt. Persoonlijk vind ik het beter leesbaar.

Hopelijk ben ik niet de enige
              http://rob.lensen.nu

Comment

Moet zeggen het gaat de goede kant op met trending.
                Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Dag Jan.
                  Ik ben vandaag weer eens op dit forum na veel inlogpogingen.
                  Twee jaar geleden ben ik gestopt met duiken om medische redenen. Ik heb toen ook mijn vaste buddy verloren die na 4 maanden longkanker was overleden. Mijn laatste duik was met hem in Kroatië.

Ik kijk met plezier terug op een mooie duik tijd van 40 jaar en met ±2400 duiken. Heel veel in de Oosterschelde maar ook op vele duikvakanties op vele plaatsen op deze aardbol.

Nog veel duikplezier.

n.b. mijn uitrusting is nog te koop.
                  Tussen zwart en wit zijn veel soorten grijs.

Comment

Working...
                  X