meerdere fotos versturen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

meerdere fotos versturen

ik stel de vraag ook maar hier want ik kom er niet uit

ik wil wat fotos uhhh 140 stuks versturen naar buddies van vandaag maar nu werk ik met windows 7 en als ik nieuw mail open en toevoegen doe, dan kan ik 1 foto per keer uploaden, dat is me veeel te veel werk, er moet toch een snellere manier zijn of niet?
    Last edited by Luut de knuffelduiker; 17-01-10, 18:43.
    NDFD Gluhweindrinkende KNUFFELDUIKER

Re: meegrdere fotos versturen

Originally posted by Luut de knuffelduiker View Post
    ik stel de vraag ook maar hier want ik kom er niet uit

ik wil wat fotos uhhh 140 stuks versturen naar buddies van vandaag maar nu werk ik met windows 7 en als ik nieuw mail open en toevoegen doe, dan kan ik 1 foto per keer uploaden, dat is me veeel te veel werk, er moet toch een snellere manier zijn of niet?
    Heb je de foto's al verkleind? b.v. naar 1024/768..
    Grtzzz DQ
    http://scubapixels.webs.com/

Comment

Re: meerdere fotos versturen

Hallo,
      Sinds deze week heb ik ook Windows 7 en heb ik vandaag toevallig ook een aantal foto's verzonden.
      Die van mij moesten naar een hotmailadres, gezien de grootte lukte dat niet.
      Ik heb ze eerst verkleind en vervolgens kon ik alle 15 foto's tegelijkertijd selecteren en toevoegen.....
      Dus ligt het m.i. niet aan Windows maar heeft het misschien te maken met de instellingen voor Outlook?
      Henk

Comment

zet ze even op een site zoals Mijn Album.NL en stuur alleen de link naar je contacten. Wie een foto wil kan ze dan zelf binnen halen.

Comment

idddd ga wel album aanmaken, das veel makkelijker thanks
          NDFD Gluhweindrinkende KNUFFELDUIKER

Comment

Je kunt ze op een FTP server zetten, en anderen kunnen daar weer downloaden.
            Dat is mijn manier, andere manieren: Rapidshare, Yousendit, Mediafire, Send2Deliver, MegaUpload

Hier een testje van MegaUpload

PS, ook wel eens nuttig: Jetable
            Jetable maakt een tijdelijk email adres aan, en stuurt emails vanaf dat email adres door naar je eigen adres.
            Na de opgegeven tijd werkt het adres niet meer.
            Last edited by Ron Jacobs; 17-01-10, 20:13.

Comment

Working...
            X