Nieuw jaar, nieuwe voornemens voor 2010...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nieuw jaar, nieuwe voornemens voor 2010...

Ik was benieuwd of luitjes al voornemens hebben gemaakt voor het nieuwe jaar.
    Mijne zijn een aantal specialties halen en mijn 3 * duikbrevet.
    Daarnaast wat andere persoonlijke wensen: iets afvallen, dus meer gaan sporten, misschien een andere baan binnen mijn bedrijf vinden (als dat lukt) zodat ik me wat 'happier'ga voelen..
    Ik ben benieuwd naar de reacties, dus geneer je niet.. :-)
    ROGER

DIVETIME FOREVER

Re: Nieuw jaar, nieuwe voornemens voor 2010...

Mijn goede voornemen is niet meer brevetten of dergelijke, maar wel weer verder leren en trainen.
    Verder hoop ik binnenkort weer terug te zijn op mijn oude (lees goede) gewicht, dwz alle kilo's die er na mijn beenbreuk in april 2008 zijn bijgekomen wegwerken, nog ca 6 kilo te gaan....
    Toeval bestaat niet

Comment

ik maak geen voornemens maar 2010 wordt in zoverre speciaal dat het mijn laatste "werk" jaar wordt. Daarna hoop ik aan de rest van mijn leven te kunnen beginnen

Comment

Goede voornemens... hmmm 2009 liep halverwege een beetje in het honderd.. kortom, komend jaar doen wel alles gewoon even dunnetje over
        mag weer duiken

Comment

Originally posted by Berna View Post
          Goede voornemens... hmmm 2009 liep halverwege een beetje in het honderd.. kortom, komend jaar doen wel alles gewoon even dunnetje over
          Bij mij liep halverwege 2009 ook alles in de honderd maar dat wilde ik in 2010 nu eens eventjes niet over gaan doen. Gewoon maar weer opnieuw beginnen lijkt me een beter plan
          "It is what we think we know already that often prevents us from learning." Claude Bernard,1813-1878

Comment

Originally posted by Michael View Post
            Bij mij liep halverwege 2009 ook alles in de honderd maar dat wilde ik in 2010 nu eens eventjes niet over gaan doen. Gewoon maar weer opnieuw beginnen lijkt me een beter plan
            Je hebt gelijk, dat bedoelde ik ook
            mag weer duiken

Comment

Working...
            X