Glazen huis...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Glazen huis...

Wij zitten gezellig op de bank om de 3 kanjers Gerard, Giel en Annemieke te volgen tegen de strijd om malaria! Jullie al wat gegeven of een sms'je gestuuurd?

Radio 3FM - Serious Request - Serious Request 2009

Mischien kunnen we zelf nog wat opstarten?

Re: Glazen huis...

Ik kijk liever naar Sam, Siska en Sofie hoor !!
    http://www.ghostfishing.org/

Comment

O ja, natuurlijk die de Belgen doen ook mee en niets meer dan lof en respect! Hoeveel hebben zij inmiddels opgehaald en vraag 2, zijn ze ergens te zien op de TV?

Comment

'Onze' tussenstand en Maxima

Comment

Ik ben niet zo'n Giel fan, die andere twee ken ik niet.

Comment

Ben je nog niet even bij het glazenhuis geweest Gerard? Is toch heel dichtbij nu...
            Ik vind het leuk om te zien dat ze zo hun best doen. En ik vind Giel een topper.
            3FM is 1 van mijn favoriete zenders.

Comment

Originally posted by Sina View Post
              Ben je nog niet even bij het glazenhuis geweest Gerard? Is toch heel dichtbij nu...
              Ik vind het leuk om te zien dat ze zo hun best doen. En ik vind Giel een topper.
              3FM is 1 van mijn favoriete zenders.
              Wij gaan donderdag heen om ze life te zien, maar thuis zie je echt veel meer, maar dan mis je wel de sweer natuurlijk!

Giel is zeker een leuke vent maar 'Begin de dag met een dansje' komt wel een beetje mijn neus uit

Gerard is toch ook een leuke gozer?

Comment

Van die paar keer dat ik met Giel opsta komt ie al mijn stroot uit !
                En Domien ook !

Maar de beiden glazen huizen zijn top !
                http://www.ghostfishing.org/

Comment

Originally posted by Fiekes View Post
                  Van die paar keer dat ik met Giel opsta komt ie al mijn stroot uit !
                  En Domien ook !

Maar de beiden glazen huizen zijn top !
                  Geloof me, dat Giel al een stapje terug heeft gedaan om telefonisch geen mensen meer te beledigen En we gaan volgend jaar gewoon internationaal!!!

Comment

Heb moeten werken bij het afsluitende feest de vorige keer dat ze in Breda zaten. Het was toen echt super druk, maar de sfeer was goed. Zeker toen ze uiteindelijk naar buiten kwamen en het bedrag bekend werd gemaakt. Is echt een aanrader om naar toe te gaan!
                    www.merelhogeweg.nl

Comment

Originally posted by Gerard View Post
                      Wij gaan donderdag heen om ze life te zien, maar thuis zie je echt veel meer, maar dan mis je wel de sweer natuurlijk!

Giel is zeker een leuke vent maar 'Begin de dag met een dansje' komt wel een beetje mijn neus uit

Oke ik dacht namelijk dat je live ook redelijk veel ziet, en hoort..
                      Maar daar heb ik geen idee van natuurlijk, ik ben er nog nooit bij geweest.
                      De sfeer zal wel goed en gezellig zijn, maar ik zou niet de hele tijd daar buiten willen staan te vernikkelen (koukleumen in het Gronings).

Gerard is ook leuk, of bedoel je nu jezelf?

Comment

Originally posted by Merel View Post
                        Heb moeten werken bij het afsluitende feest de vorige keer dat ze in Breda zaten. Het was toen echt super druk, maar de sfeer was goed. Zeker toen ze uiteindelijk naar buiten kwamen en het bedrag bekend werd gemaakt. Is echt een aanrader om naar toe te gaan!
                        We gaan zeker heen Merel, als de busdiensten rijden en anders is het maar 10 minuutjes fietsen voor ons Jullie herkennen ons aan de Waterproof onderpakken

Comment

Originally posted by Sina View Post
                          Oke ik dacht namelijk dat je live ook redelijk veel ziet, en hoort..
                          Maar daar heb ik geen idee van natuurlijk, ik ben er nog nooit bij geweest.
                          De sfeer zal wel goed en gezellig zijn, maar ik zou niet de hele tijd daar buiten willen staan te vernikkelen (koukleumen in het Gronings).

Gerard is ook leuk, of bedoel je nu jezelf?
                          Door de drukte sta je vaak achter aan, en zo hebben we Maxima gewoon thuis gezien

Maar meer DFérs die met ons meegaan naar de 'finale'?

En zeker is Gerard leuk, helemaal die hem kennen in realife?

Comment

Originally posted by Gerard View Post

Mietjes zijn het...
                            Flickr

Comment

Zo zo over de 7 miljoen....

De projectie vond ik ook erg goed.
                              Flickr

Comment

Working...
                              X