GDFD stopt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

GDFD stopt

Na tien edities van de GDFD stopt dit jaarlijkse duikweekend. Aike en ik heb na overleg besloten dat er geen 11e editie meer gaat komen. De redenen zijn divers, ik ben oa noodgedwongen onlangs gestopt met duiken en kan de motivatie niet meer opbrengen om zo'n weekend te organiseren. Aike duikt nog wel, maar ook hij is de motivatie kwijt om eea te organiseren.

We hebben de afgelopen jaren altijd met veel plezier en ijver de weekenden georganiseerd. Het staat deelnemers aan eerdere edities natuurlijk vrij om zelf de organisatie op je te nemen. Aike en ik gaan dat iig niet meer doen, en ook niet meehelpen.

Voorlopig zullen we ons nog wel inzetten om DF draaiende te houden.
    Keep your head cool, keep it under water!

Iedereen bedankt voor de gezellige jaren! Zoals Anne al aangaf hebben we gezamenlijk besloten geen GDFD meer te organiseren. Ik loop zelf wat te klooien met mijn gezondheid en 't gaat waarschijnlijk nog wel een paar maanden duren voordat ik weer helemaal de oude ben, in combinatie met een drukke baan heeft het mij doen besluiten om in een aantal dingen even geen tijd te willen steken.

Tot in betere tijden, met biertjes, bbq, vuurwerk van Willem, ontbijt van Slawek, het gesnurk van Jan.... Ik ga 't wel missen hoor.

Iemand anders mag 't stokkie over gaan nemen!
    Duukze, Aike
    GDFD-9 23 - 25 juni 2017 meer info ---> http://www.duukn.nl/gdfd
    http://www.duukn.nl

Comment

Allereerst willen wij (Claudia & Slawek) jullie bedanken dat we er een aantal keer van hebben mogen genieten. Alles was altijd zeer goed georganiseerd en we zullen het missen.
      Hartelijk bedankt Aike en Anne. Natuurlijk ook bedankt aan alle deelnemers voor de gezellige weekenden.
      Stokje overnemen? Ik ga overwegen om dit misschien te doen, al zou het alleen maar zijn voor de harde kern en een aantal nieuwe deelnemers. Maar daarover binnenkort meer.
      Nogmaals toppers bedankt!
      Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Comment

Ik wil julie bijde bedanken voor de tomelose inzet en de gezelligheid die dit altijd met zich mee bracht.
        Niet alleen het evenement zelf, wat altijd prima verzorgt was, maar zeker ook de voorpret op het forum.
        verder wens ik julie heel veel sterkte!
        there`s no redundancy for stupidity
        http://www.duikerslog.nl/public/index.php?uid=fransdm

Comment

Mannen bedankt
          voor al het goede wat er is gedaan en gebeurt
          het was onvergetelijk veel plezier aan beleeft
          en vooral die tomeloze serieuze duikdiscussies om 3.00h
          daar heb ik echt van geleerd ‍♂️
          je hebt mafketels en gekko's

Comment

Anne en Aike, jammer dat jullie er mee stoppen. Veel plezier en sterkte met andere hobbies/bezigheden. Ik keek elk jaar weer uit naar de GDFD. Jammer dat hier toch een einde aan komt.
            Mocht de GDFD toch een doorstart krjgen, dan ben ik zeker bereid om hieraan mee te werken. Misschien is dit de gelegenheid om de ADFD nieuw leven in te blazen.
            Geen woorden maar daden

Comment

Aike en Anne bedankt.
              ------------------------------------------------------------------
              http://www.duikerslog.nl/public/inde...uid=jhkreijkes

Comment

Originally posted by Volleytopper View Post
                Allereerst willen wij (Claudia & Slawek) jullie bedanken dat we er een aantal keer van hebben mogen genieten. Alles was altijd zeer goed georganiseerd en we zullen het missen.
                Hartelijk bedankt Aike en Anne. Natuurlijk ook bedankt aan alle deelnemers voor de gezellige weekenden.
                Stokje overnemen? Ik ga overwegen om dit misschien te doen, al zou het alleen maar zijn voor de harde kern en een aantal nieuwe deelnemers. Maar daarover binnenkort meer.
                Nogmaals toppers bedankt!
                Zou mooi zijn dat je het stokje zou willen overnemen Slawek.
                Ik zal zeker weer is een dag je vrij maken om mee te duiken.

Comment

Heel jammer, Aike en Anne maar heel begrijpelijk. Ik heb het eerlijk gezegd wel een beetje aan zien komen. Tijdens het laatste weekend, de twijfel en dat er toch nog geen datum geprikt was enz. Heel erg bedankt voor jullie regelwerk en inzet om er ieder jaar weer een leuk en gezellig weekend van te maken. We zullen elkaar vast nog wel zien.
                  Addicted to Diving!!!

Comment

Originally posted by henkkr. View Post

Zou mooi zijn dat je het stokje zou willen overnemen Slawek.
                    Ik zal zeker weer is een dag je vrij maken om mee te duiken.
                    Overnemen is een groot word.
                    Willem en ik gaan naar mogelijkheden kijken.
                    Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Comment

Aike en ik hebben de eigenaar van de camping vriendelijk bedankt voor tien mooie en gezellige jaren. Mochten jullie eea op touw gaan zetten en naar dezelfde camping willen dan zou ik niet te lang wachten met het vastleggen van een weekend.
                      Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Ik heb nooit mee gedaan aan zo'n duikweekend ,maar geniet nog wel steeds van het DF die jullie nog draaiende houden. Daarvoor dank. Noodgedwongen stoppen met duiken is nooit leuk ,en ik hoop dat jij/jullie toch nog betrokken blijven bij het duiken en DF. Wens je het allerbeste toe.

Comment

Originally posted by hevo View Post
                          Ik heb nooit mee gedaan aan zo'n duikweekend ,maar geniet nog wel steeds van het DF die jullie nog draaiende houden. Daarvoor dank. Noodgedwongen stoppen met duiken is nooit leuk ,en ik hoop dat jij/jullie toch nog betrokken blijven bij het duiken en DF. Wens je het allerbeste toe.
                          Idem. Gr Frank
                          gr. Frank

Comment

Net zoals Hevo heb ik nog nooit mee gedaan met de GDFD, hoe dan ook heel hartelijk dank voor jullie inzet en bijdrage aan de GDFD.
                            Ik hoop dat jullie voorlopig nog een tijd doorgaan met DF.
                            Anne nogmaals bedankt voor jouw bijdrage aan het hernieuwen van de Bussloo kaart, het werk daar gaat door.

Comment

Misschien is het een idee om i.p.v. een weekend een gdfdag te organiseren.

Comment

Working...
                              X