Announcement

Collapse
No announcement yet.

26 mei Ibbenburen Naturagart Duitsland!!

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

26 mei Ibbenburen Naturagart Duitsland!!

leute,
    We gaan weer verder waar we gebleven waren, en dit keer staat een fantastische duikdag gepland door ons in Ibbenburen Duitsland. Kijk op de Noordelijke Duikforum Duik Dagen site bij duikprojecten voor de info die ik op dit moment nog heb.

Heb geboekt voor 20 man. Op dit moment kunnen er nog vier mensen mee. Meer info volgt maar ik moet voor woensdag de opgave doen. Wie het eersst komt, tja die is dan nog de gelukkige!!!

Op zaterdag 26 mei gaan we een dagje duiken in “Naturagart” , dit onder (en boven) water erg mooi aangelegd tuin- en waterpark ligt in Duitsland. In een plaatsje vlakbij Osnabrück, dit is ± 80 km vanaf Enschede.
    De duikvijver met zijn 1.2 km lange parcour met hierin een o.a. een tempel, grotten en een wrak is ± 7 meter diep, 120 meter lang en 60 meter breed.
    Als extra bijzonderheid zwemmen er meer dan 20 grote steuren rond, deze prehistorische vissen zijn zeer fotogeniek.
    Voor de niet duiker is er bovenwater veel te zien en te doen. Horeca mogelijkheden zijn er ook, zodat de ruimte die nodig was voor je koelbox, voor duikspulletjes kan worden gebruikt.
    Voor de nieuwsgierige duikers is er veel meer info te vinden op de internetpagina Naturagart .
    De entree voor de niet duiker kan worden betaald bij het bezoek. (in 2006 was dit 1,50)
    Voor de duiker zijn de prijzen voor 2007 omhoog gegaan en bedragen incl de toegang en twee tot drie duiken ± 25 euro

Aansluitend na het duiken gaan we richting Enschede, waar de meesten toch langs zullen moeten rijden, en staat er een bbq op de planning bij mij ouders. dat wordt geregeld door mijn ouders en het kostenplaatje zal volgen. . Je duikt en betaald daar tien minuten 1.70 euro. dus zeg duikje van uur, 10 euro. Daarnaast entree bij 20 mensen is 3 euro en dan als je wilt vullen nog wat euries. Bbq 10 euro en heb je weeer een leuke dag gehad onder water en boven water!!!!

duikers die al pm met me gecontact hebben laat nog even weten je brevet en aantal duiken tot nu toe!!!

Luut-potvis-htweeoo-ecce-ossieesther-aquaduck-racekikker-marijn-pa marijn-ans-frank-heftug-mekotech-apw94-hanneke-a3vd-en of course GRETA( als ze haar brevet haalt een deze dagen, bij deze gehaald dus hoppa), bad karma
    Last edited by Luut de knuffelduiker; 15-05-07, 20:40.
    NDFD Gluhweindrinkende KNUFFELDUIKER

Re: 26 mei Ibbenburen Naturagart Duitsland!!

Wordt weer gezellig. Maak anders even een lijstje van de mensen die al meegaan.
    Dive naked, things look bigger under water

Comment

Da's met de pinksteren zie ik. Tsja, Zeelandkamp met de club....
      Sabaai dii
      http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Yep wij zijn van de partij!!
        En nemen Ans en Frank mee!

Gezellig!

Dikke kussss!

Comment

ok VOL PFFF #namen volgen morgen!!!

Comment

Zou het vaker kunnen organiseren als er behoefte aan is. Ik ga 10 mei met me eigen club al heen, en dan kijken wel wel hoe het is. Zal filmen en dit op you tube en de ndfd site zetten!!!!

Comment

zo vol.... wie komen er eigenlijk allemaal?

Dikke kussss!

Comment

namelijst bijgevoegd en zit dus vol nu!!!!!! case closed!!!!

Comment

Luut, maak een verdeling in de groep. De kans bestaat dat er namelijk nog meer goepen duiken en de put is niet zo heel erg groot. Om de maximale fun eruit te halen duik je met kleinere groepjes.
                  Wij zijn er een paar weken terug nog geweest namelijk.

Comment

Aquaduck: RD >260 duiken
                    Racekikker: AOW >75 duiken
                    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Originally posted by Luut View Post
                      Zou het vaker kunnen organiseren .....!
                      NEEEEEJJJJJJ waarom nou..net die ene datum dat ik niet kan....

dus ga maar vast de volgende organiseren Luut, hopelijk kan ik dan wel mee want het lijkt me erg leuk daar..
                      ik hoor niets, ik zie niets, ik weet van niets..
                      \het is vol van niets/

Comment

Ik denk dat we de verdeling daar terplaatse wel kunnen maken. Het lijkt me erg leuk om daar eens onderwater te gaan kijken.

Comment

Lijkt mij ook leuk. En als het goed bevallen is moeten we er maar nog een keer heen, ik kan helaas niet.
                          Liever een verre vriend dan een cambuur!!!

Comment

Originally posted by Stingray View Post
                            Luut, maak een verdeling in de groep. De kans bestaat dat er namelijk nog meer goepen duiken en de put is niet zo heel erg groot. Om de maximale fun eruit te halen duik je met kleinere groepjes.
                            Wij zijn er een paar weken terug nog geweest namelijk.
                            thanks voor de tip !!!!

Comment

Ik zit eraan te denken om een busje te huren, als er genoeg noorderlingen zijn doe ik dat. Laat maar ff horen als je belangstelling hebt om eventueel mee te gaan. Is een busje voor 8 personen.

Comment

Working...
                              X