Privegegevens

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Privegegevens

Regelmatig zetten mensen die buddy's zoeken en degenen die antwoorden hun privegegevens zoals telefoonnummer of zelfs merk, type en kenteken van hun auto. Daarbij de locatie en tijd van de duik...

Niet alleen wij struinen het Duikforum af maar ook het dievengilde dat op zoek is naar makkelijke doelwitten.

Ik raad daarom een ieder aan om zijn/haar privegegevens in een privebericht naar de ander te sturen en niet openbaar te zetten.
    Toeval bestaat niet

Re: Privegegevens

Originally posted by loveleydivinggirl View Post
    Regelmatig zetten mensen die buddy's zoeken en degenen die antwoorden hun privegegevens zoals telefoonnummer of zelfs merk, type en kenteken van hun auto. Daarbij de locatie en tijd van de duik...

Niet alleen wij struinen het Duikforum af maar ook het dievengilde dat op zoek is naar makkelijke doelwitten.

Ik raad daarom een ieder aan om zijn/haar privegegevens in een privebericht naar de ander te sturen en niet openbaar te zetten.
    Heya, Stans
    Gouwuh tip hoor:thumbs_up:thumbs_up:thumbs_up

Comment

Ik geef meestal de (duik)gegevens van andere door...kan ik zelf veilig duiken:shade:

..en volgens mij kan dat dievengilde nieteens (Nederlands) lezen.:omg::zip:
      Mijn duikclubje in Utrecht

Comment

Zeker een nuttig bericht, maar wat doen we met dit draadje?
        Zie bv. deze post

Comment

Lijkt mij dat een ieder dat voor zichzelf uit moet maken. Plaats en tijdstip delict van te voren aangeven is wel erg makkelijk....

Ik zet bv hooguit dat ik op een bepaalde datum in Vinkeveen of elders ga duiken. Staat er wel een tijdstip bij, dan weet je bv van te voren dat het op die plek druk zal zijn en er minder kans is op openbreken van je auto. Nog makkelijker is het als er altijd iemand op de kant blijft, maar helaas is dat niet altijd het geval.
          Toeval bestaat niet

Comment

En het dievengilde zal toch ook wel een profiel kunnen aanmaken en zichzelf als duikers voor kunnen doen?.....denk dat het bij de verantwoording van de privegegevens plaatsende moet blijven.....ieder zijn eigen ding
            Hoe kan je nou rechtlijnig denken in een ronde schedel?

Comment

Dan kan je dus ook beter geen geplande vakantie op de kalender zetten.... De kalender is ook voor kwaadwillenden in te zien. Dan hebben ze je adres nog niet, maar hoe "slim" zijn mensen die echt kwaad willen.
              In het water zo vrij als een :fish_h4h:

Comment

Hey Stans,

Een goede tip van je waar iedereen wat aan heeft
                Merk ook dat er zo gigantisch veel wordt meegelezen maar zonder dat deze mensen op DF posten.. Ze weten aan de waterkant alles te vertellen wat er verteld en gedaan wordt op DF....
                Misschien dat hier ooit nog iets aan gedaan kan worden...
                Don't dream your life, live your dreams

Comment

Dat wordt moeilijk zonder controle, iedereen kan zich aanmelden en meelezen zonder te posten.
                  Zoeken via Google maar eens over een duikonderwerp, dan kom je hier weer terecht.

Comment

Waarom zou je moeten posten om te mogen lezen? Dan krijg je veel onzinnige posts.
                    Sowieso zul je eerst moeten lezen voor je inhoudelijk kan reageren :-)
                    Ik lees ook zeer veel mee en reageer weinig, als je niet wilt dat het gelezen wordt moet je het niet op een open forum plaatsen.
                    Noordzeeduikers doe mee met Monitoring Scheepswrakken Noordzee!
                    Check mijn blog op Duikeninbeeld.tv

Comment

Ik zeg ook niet dat men eerst moet posten.
                      Geef alleen aan dat iedereen met kwade bedoelingen kan inschrijven en kan lezen zonder op te vallen.

Comment

Originally posted by Ron Jacobs View Post
                        Ik zeg ook niet dat men eerst moet posten.
                        Geef alleen aan dat iedereen met kwade bedoelingen kan inschrijven en kan lezen zonder op te vallen.
                        Precies dus post niet al teveel privezaken op het forum.
                        Gewoon om jezelf te beschermen.

Overigens goeie zaak Stans dat je hier even aandacht aan besteed.
                        www.freewebs.com/curmieenjessie/

Comment

00:10 uur zaterdagnacht iemand zin ruinerwold? neee goede tip stans maar mijn telefoonnummer zet ik idd wel eens in de mail die staat ook in me profiel iddd slim? ach er zijn ergere dingen
                          NDFD Gluhweindrinkende KNUFFELDUIKER

Comment

Goeie tip Je zou ook een deel van het forum beschermd kunnen maken bijv alleen duikforumduiken en buddy's. Dan kan iedereen die wel een account heeft meelezen en iedereen die niet aangemeld is niet. maarja als je echt kwaad wilt kun je je ook gewoon aanmelden.
                            :angel_not:star:Never dived, never lived.:star::angel_not

Comment

De echt slimme dief zoekt uit wie er achter de nick zit, en breekt dan bij hem of haar in als ze aan het duiken zijn.

Comment

Working...
                              X