Buddy Gezocht. Groene Heuvels. Zondag 23 September

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Buddy Gezocht. Groene Heuvels. Zondag 23 September

Beste Mede-Duikers. Lang geleden dat ik hier een bericht geschreven heb. Wel vaak andere duikers naar hier verwezen. Maar a.s. zondag ben ik toevallig in de buurt van Groene Heuvels en zou daar graag weer eens een duikje maken. Tot twee jaar geleden was dit mijn thuisbasis maar inmiddels ben ik naar Noord-Holland verhuist en duik ik elders. Dus: Ben je zondag ook in de buurt en heb je zin om samen te duiken dan hoor ik het graag. Groet. Oscar

Ik zal er zijn met jou.
    Mijn naam is Marina, je kunt me hier vinden om ons weekend te bespreken
    Last edited by Aquaduck; 21-09-18, 15:17. Reason: Link verwijderd

Comment

Hoi Marina. Prima. Maar ik weet niet hoe ik je zou moeten vinden op de site die je noemt. Ik stuur je wel even een berichtje. Gr. Oscar

Comment

Oscar, adviesje: niet reageren op iemand die je verwijst naar naar een goksite!
        Sabaai dii
        http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Nee. Ik vond het ook al bijzonder. Maar helemaal niet reageren vond ik ook niet zo netjes.

Comment

Er zijn naast die website nog een paar andere clues; vandaag ingeschreven, slechts 1 posting (die hierboven) en op jouw buddy verzoek helemaal geen info geven over haar(?) duikers niveau.

En, indirect, ik zelf zit al heel lang op DuikForum, en ken een heleboel mensen persoonlijk, diegenen die ik niet ken hebben op een andere manier wel bewezen met duiken te maken te hebben wegens hun manier van reageren in de overige discussies. Deze 'Marina' ken ik niet, en heeft helemaal niets over enige duikkennis laten blijken.

Op je oorspronkelijke vraag: zelf woon ik te ver weg van Nijmegen om voor een duikje naar de Groene Heuvels te rijden, sorry.
            Sabaai dii
            http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Originally posted by Don Chedi View Post
              Oscar, adviesje: niet reageren op iemand die je verwijst naar naar een goksite!
              Link verwijderd, persoon geweerd.
              Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Echt niemand zin in GH morgen?

Comment

Working...
                X