Announcement

Collapse
No announcement yet.

Buddy gezocht in omgeving Noord-Brabant

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Buddy gezocht in omgeving Noord-Brabant

Beste Forum leden,

Ik ben een beginnend duiker en zou graag een stuk meer ervaring op doen. Ik heb onlangs een volledige duikset aangeschaft (deel nieuw deel 2e hands wat ik gelijk heb laten servicen) heb alleen nog geen fles. Kortom ik ben helemaal ready to go...... Maar ik heb geen buddy. Ik heb onregelmatig werk waardoor het voor mij wat tricky is om bij een duikclub/team te gaan en vast te zitten aan verplichte trainings dagen e.d. Ik woon zelf in Noord-Brabant (zuid-oost) Maar vind het niet erg om een stukje te rijden (maar niet meer dan 2 uur) om te duiken.

Ik weet niet waar in ZO-Brabant je woont, maar wij zijn wekelijks een aantal malen bij de Kuilen in Langenboom/Mill. Wij is in dit geval duikvereniging Sea-Devils. Wellicht heb je interesse om eens te komen kijken cq. meeduiken.
    Always remember, the more idiot-proof you make something, they'll just keep coming up with better idiots!

Comment

Als je zin hebt om naar Antwerpen te komen kan dat ook wel eens op een avond.
      Ow en wat betreft de duikclubs...'t Is nooit een verplichting hoor

Comment

@@rno Bedankt voor je reactie lijkt me leuk om een keer langs te komen, ik woon zelf ites onder eindhoven zal ook eens even googlen naar de Sea-Devils.

Straps Lijkt me een prima plan! Antwerpen is voor mij goed te rijden

Comment

Willij Lijkt me prima! Komende week een dagje prikken?

Comment

Originally posted by acey_nl View Post
            Beste Forum leden,

Ik ben een beginnend duiker en zou graag een stuk meer ervaring op doen. Ik heb onlangs een volledige duikset aangeschaft (deel nieuw deel 2e hands wat ik gelijk heb laten servicen) heb alleen nog geen fles. Kortom ik ben helemaal ready to go...... Maar ik heb geen buddy. Ik heb onregelmatig werk waardoor het voor mij wat tricky is om bij een duikclub/team te gaan en vast te zitten aan verplichte trainings dagen e.d. Ik woon zelf in Noord-Brabant (zuid-oost) Maar vind het niet erg om een stukje te rijden (maar niet meer dan 2 uur) om te duiken.
            Hai Acey, mocht je eens in Zeeland willen duiken [Oosterschelde, Grevelingen, Veerse Meer] stuur me dan maar een privebericht. Ik ben zeer regelmatig aan de dijk te vinden door de week en in t weekend. Duiklokatie de Bergsediepsluis is b.v. 'mijn achtertuin.
            Addicted to Diving!!!

Comment

bubbling Dat wardeer ik zeer!!! ik stuur je van de week even een aantal data door zat ik eventueel zou kunnen. Grevelingen en veerse meer kom ik ook regelmatig voor een andere hobby (windsurfen) Maar naar Bergsediepsluis vind ik ook geen probleem.

Comment

Ik heb overdag ook wel tijd
                ben vaak rond den Bosch in zoet water te vinden
                ook op FB is er een buddy gezocht ,daar maak je ook kans
                je hebt mafketels en gekko's

Comment

Working...
                X