Announcement

Collapse
No announcement yet.

Duikbuddy m/v gezocht

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Duikbuddy m/v gezocht

Ik zoek een duikbuddy M/V 30-55jr. Locatie: Nederland, evt. EU of buiten EU. In mijn profiel staan meer gegevens. Ik beschik over een eenvoudige, maar functionerende en complete duikuitrusting. Type: recreatief duiker. Niveau: padi AOWD+ 70 duiken. Ervaring: NL, DU, KroatiŽ, Egypte, Borneo, Sumatra, Equador. Concrete reacties aub per PM.

Ik raad je met klem aan om professionele hulp te zoeken, welke ik niet geven kan. Verder merk ik op dat je reactie helemaal niet op prijs gesteld wordt. Ook ben je bij deze geblocked.

Comment

Misschien aan profiel toevoegen: "snel licht geraakt en geen gevoel voor humor" ?

Grapje op zijn tijd is toch niet zo erg? houdt het forum een beetje in leven.
      Droog, maar niet achter de oren.

Comment

Helaas ik zit net aan de verkeerde kant van de leeftijdgrens
        je hebt mafketels en gekko's

Comment

Originally posted by Willij

Daar kan ik vanacht natuurlijk niet van slapen.

Zeker nieuw hier.
          HAHAHAHA Dat wordt een lange nacht Willij, schaapjes tellen dan maar?
          Vreemd dat iemand jou niet mee wil hebben, je hebt toch bijna net zo veel duiken als zij en je bent toch ook wel eens over de grens geweest??

Edit: zou ze mij nou ook blocken?
          Groetjes en duik ze,
          JosB

Comment

Geestelijke bijstand wordt niet vergoed door de forum directie dus graag weer ontopic
            Duukze, Aike
            GDFD-9 23 - 25 juni 2017 meer info ---> http://www.duukn.nl/gdfd
            http://www.duukn.nl

Comment

Hoi,

Zag je berichtje, misschien dat wij eens samen kunnen gaan duiken.
              Ik woon in Amsterdam, heb volledige uitrusting en meer dan 100 duiken gemaakt.

Het liefst duik in de omgeving van Amsterdam, Hoofddorp en Vinkeveen, genoeg te zien. Maar houdt andere duimstekken altijd open afhankelijk van locatie en tijdstip.

Misschien als het lukt kunnen wij snel dippen in het water?

Laat een berichtje achter, bellen en sms'n kan natuurlijk ook op 0645678373

groet

Ronald
              Smile!

Comment

Originally posted by GSdive View Post
                Ik zoek een duikbuddy M/V 30-55jr. Locatie: Nederland, evt. EU of buiten EU. In mijn profiel staan meer gegevens. Ik beschik over een eenvoudige, maar functionerende en complete duikuitrusting. Type: recreatief duiker. Niveau: padi AOWD+ 70 duiken. Ervaring: NL, DU, KroatiŽ, Egypte, Borneo, Sumatra, Equador. Concrete reacties aub per PM.
                Hoi, ik zou wel een keer willen duiken

Comment

Hoi ik ben Marja, een PADI dm met ongeveer 370 duiken. Als je wil kunnen we wel een keer afspreken. Groet marja

Comment

Working...
                  X