Announcement

Collapse
No announcement yet.

Titel van het Forum zegt het al. Buddy of beter Buddies gezocht voor NL duiken

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Titel van het Forum zegt het al. Buddy of beter Buddies gezocht voor NL duiken

Na een jaar of 10 niet meer gedoken te hebben, maar daarvoor zeer actief geweest te zijn, zou ik het leuk vinden om (buiten een vereniging met tig regels en verplichtingen) een groepje te formeren met gelijkgestemden. Af en toe een duik maken als WE zin hebben. Kan in Zeeland, maar ook in het Geestmerambacht of Twiske oof Oostvoorne, etc. Gewoon waar WIJ zin hebben. Zal niet in januari, februari oid zijn, maar meer start ergens voorjaar. Ik dacht ik zet hem maar vast uit en kijk even wat de reacties zijn. Idealiter een groep van een man/vrouw of 6-8. Mooi als je iets ervaring hebt (zelf dik 450 duiken gemaakt waarvan ongeveer 200 gelogd). Ik ben benieuwd. Gr Marcel

Originally posted by Willij
    Tja.
    Ik duik alleen in de Oosterschelde en alleen doordeweeks.
    Hahahaha Willij, je vergeet nog een keer "en alleen" te vermelden
    Groetjes en duik ze,
    JosB

Comment

Heerlijk he Willij ik deed het 20 jaar geleden al en je weet het nog wel hoe ze toen reageerden. Gek he ik leef nog steeds en eigenlijk duik ik nog steeds solo .
      Ook tijdens mijn duikvakanties bij een duikresort in verweggistan zeg ik het please no buddy.
      Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Originally posted by St1300 View Post
        Na een jaar of 10 niet meer gedoken te hebben, maar daarvoor zeer actief geweest te zijn, zou ik het leuk vinden om (buiten een vereniging met tig regels en verplichtingen) een groepje te formeren met gelijkgestemden. Af en toe een duik maken als WE zin hebben. Kan in Zeeland, maar ook in het Geestmerambacht of Twiske oof Oostvoorne, etc. Gewoon waar WIJ zin hebben. Zal niet in januari, februari oid zijn, maar meer start ergens voorjaar. Ik dacht ik zet hem maar vast uit en kijk even wat de reacties zijn. Idealiter een groep van een man/vrouw of 6-8. Mooi als je iets ervaring hebt (zelf dik 450 duiken gemaakt waarvan ongeveer 200 gelogd). Ik ben benieuwd. Gr Marcel
        Misschien toch even iets in je profiel zetten. Dan weten eventuele buddy's wat meer van je. Wat ik er van kan uit opmaken is dat je uit Noord of Zuid Holland komt. Als ik naar de optionele duiklocaties kijk.
        Addicted to Diving!!!

Comment

Working...
        X