Announcement

Collapse
No announcement yet.

duikbuddy gezocht voor vakantie Bonaire Curacao september 2017

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• duikbuddy gezocht voor vakantie Bonaire Curacao september 2017

Duikbuddy gezocht voor onze vakantie Bonaire en Curacao september 2017 Van 04-09-2017 tot 13-09-2017 verblijven wij op Bonaire en van 13/09-24/09 op Curacao. Daar mijn vrouw niet duikt zoek ik voor die periode een duikbuddy om samen wat duiken te maken.

Roland?? DE Roland die ik ken en waarmee ik al heb gedoken op Curaçao?
    Hahaha net even je profiel bekeken en ja hoor wij hebben al heerlijk gedoken samen en het was bere gezellig met jullie drieën.
    Heel jammer maar wij gaan dit jaar eerst half april/half mei en dan eind sept tot half okt. Zou dolgraag weer samen met jou zijn gaan duiken maar blijkbaar klopt de planning net niet, jammer.

ik hoop van harte dat je hier nog een buddy vind, mocht er iemand zijn die twijfelt .... nou nergens voor nodig Roland en ik hebben samen heerlijk gedoken, fijne vent, goeie duiker, gezellige familie.
    Groetjes en duik ze,
    JosB

Comment

Hoi Jos
      idd wij hebben eerder gedoken in Curacao. Bedankt voor je leuke reactie.
      Jammer dat jullie net wat later gaan, moeten vakantie beter afstemmen!!. Heel vervelend dat jullie dit jaar 2 x moeten

gr Roand

Comment

Originally posted by roland57 View Post
        Hoi Jos
        idd wij hebben eerder gedoken in Curacao. Bedankt voor je leuke reactie.
        Jammer dat jullie net wat later gaan, moeten vakantie beter afstemmen!!. Heel vervelend dat jullie dit jaar 2 x moeten

gr Roand
        Hahahaha inderdaad in de toekomst toch wat beter afstemmen, nu moeten we beiden op zoek naar een leuke buddy en ja helaas dit jaar 2x maar ... dat kon in de toekomst toch wel eens de regelmaat blijven hoor.
        Groetjes en duik ze,
        JosB

Comment

zit helaas (arme ik) zeker op Bonaire in mei en eind november begin december. maar zeer waarschijnlijk ook nog een weekje (misschien 2) in september. data zijn nog niet bekend en zullen waarschijnlijk last minute zijn.
          gr. Frank

Comment

Hoi roland57,

Ik zoek ook nog een buddy op Bonaire, ik verblijf op Plaza Beach Resort en wil bij Toucan diving wat duiken gaan inplannen.
            Of eventueel suggesties voor een andere duikschool?
            aankomst op 2-9 en vertrek op 15-9.
            Ben benieuwd.

met vriendelijke groet,

Roy de Groot
            Last edited by RoydeGroot; 12-06-17, 15:04.

Comment

Hoi Roy
              Wij zijn van 04-13 september in Bonaire. Daarna gaan we nog naar curacao. Op Bonaire verblijven wij in Waterlands Village op de rand van kralendijk.
              Leuk om samen te duiken. Ik ben advanced duiker maar duik alleen tijdens vakantie in warm water. Daar het weer jaartje geleden is prima om eerste duiken met duikschool te doen. Daarna is het op bonaire prima samen te doen er zijn vele duiklocaties welke van het strand te bereiken zijn.
              Zullen we van te voren samen contact opnemen?
              met vriendelijke groet Roland

Comment

Hoi Ronald,
                Komt weer helemaal goed zie ik, heel veel duikplezier.
                Groetjes en duik ze,
                JosB

Comment

Hoi Roland,

Zeker leuk om samen te duiken! we verblijven vlakbij elkaar.
                  Ik ben zelf Divemaster en zeer actief in Nederland.
                  En zou eventueel ook een Scuba Review kunnen geven.
                  hierbij mijn e-mailadres voor verder contact.
                  [email protected]

Met vriendelijke groet,

Roy

Comment

Hoi Roland,

Ik ben dezelfde week als jou op Curacao, en wil daar zeker ook een paar duiken maken. Daar ik geen buddy heb die mee gaat, ben ik nog op zoek naar een duikbuddy.
                    Ik ben begin dit jaar begonnen met duiken, en heb ondertussen mijn AOW gehaald. Sindsdien heb ik regelmatig gedoken in Nederland (momenteel bijna wekelijks!), maar ik heb nog weinig ervaring met duiken in het buitenland.
                    Misschien kunnen we wat afspreken?

Groet, Franka

Comment

Hoi Frank... weet je al wanneer je op Curaçao bent?...ik ben er NL.nu....4sep..ik hoor het wel, Paul

Comment

Hoi,
                        Ik in ieder geval niet. Zit eind september op Bonaire.
                        veel duikplezier.
                        gr Frank
                        gr. Frank

Comment

Working...
                        X