Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ovm 14 oostvoorne

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ovm 14 oostvoorne

Beste wrakkies,

Momenteel heb ik het lood-en touwwrak wel gezien. Nu zie ik de laatste tijd weer veel duikers bij de entry van de ovm14. Wie o wie wil mij vertellen wat de kompaskoers, zwemtijd en diepte van het ovm 14 wrak is? Als ik en mijn buddy een keertje mee kan met iemand zou dat ook fantastisch zijn! We duiken wekelijks in vinkeveen en bergeend dus hoor het graag.

mvg joop

Kijk even op mijn you tube kanaal, ik heb dat wrak vaak gefilmd , met de scooter duurt het ongeveer 15 minuten.
    m.v.g. JackieO

JackieO Films op http://www.youtube.com/user/JackieODiving/featured

Comment

Ha Jackie, dank voor je post. Ga een poging wagen zonder scooter. Op een diepte kaart heb ik hem volgens mij kunnen lokaliseren. Na ruim ruim 20 minuten, vinden van de pinnacle moet ik hem dan volgens mij kunnen op +/- 25 mtr. Ik zwem dan kompas koers 170 vanaf de "ovm" entry naar het wrak toe. Als ik er erg naast zit hoor ik dat graag. Dat scheelt weer tig duiken zoeken in de koude van de komende maanden

mvg Joop.

Comment

Diepte is rond de 35 meter, niet 25.

Comment

Dank eftie, zit ik met mn kompaskoers dus goed?

mvg joop

Comment

Poging 1 vanochtend vroeg. Na 26 minuten uitzwemmen bij herdenkingsplaat van stanley. Daarna drop off naar ruim 30 mtr. Kan iemand mij vertellen hoe ik vandaar verder moet zoeken? Zicht is momenteel erg goed trouwens!

grt joop

Comment

De maximale diepte is rond de 27 meter in mijn filmpjes vermeld ik dat.
              Zonder scooter en gids is het bijna niet te vinden.
              Kijk ff verder op mijn you tube kanaal er staan veel filmpjes op van dat wrak en meerdere wrakken in het Oostvoornsemeer.
              Net achter de OVM 14 ligt een berg waar enorm veel wrakdelen uitsteken, daar ben ik ook geweest.

JackieO Films op http://www.youtube.com/user/JackieODiving/featured

Comment

Dank, zondag gaan we het weer proberen. Het is sowieso een mooi glooiend duiklandschap, wrak vinden of niet: ).

Comment

Working...
                X